به مناسبت هفته کار و کارگر /

مراسم یادواره شهدای بسیج کارگری در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 297088
|
15:12 - 1396/02/09
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهدای بسیج کارگری در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا، کارگران و کارفرمایان نمونه و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای بسیج کارگری در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا، کارگران و کارفرمایان نمونه و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای بسیج کارگری در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم مهندس تاب زر مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بعنوان میزبان مراسم ضمن تبریک هفته کار و کارگر به مدعوین خیر مقدم عرض نمود.

 

در ادامه سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 14 هزارشهید جامعه کارگری کشور و 3 شهید کارگری شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص مقام شهدا و ارزش کار و کارگر به ایراد سخن پرداخت.

 

 

سرهنگ خدادادیان با اشاره به آیات قرآن؛ صبر و پایداری، یاد خداوند، توکل، اخلاص، شهادت طلبی و شوق جهاد را از ویژگی های مهم شهدا و رزمندگان اسلام برشمرد .

 

وی با تبریک روز کارگر و هفته بسیج کارگری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به اهمیت نگاه به ظرفیت های داخل کشور من جمله نیروی جوان و کارآمد تاکید نمود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به پیش بینی پیامبر مکرم اسلام (ص) خطاب به سلمان فارسی در خصوص توانایی و پیشرفت ایرانی ها،  گفت: ما همه چیز داریم اما باید فکر تولید و اشتغال داشته باشیم و ما دیدیم با این باور شهید شهریاری 6 ماهه به تکنولوژی غنی سازی 20 درصد رسید اما دشمنان ما را به به غنی سازی 3ونیم درصد برگرداندند.

 

گفتنی است؛ از دیگر بخش های این برنامه مداحی توسط ذاکر اهل بیت کربلایی سجاد صیفوری، پخش کلیپ های حماسی از دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگری اسلام آبادغرب و کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان  اجرا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد