یادداشت: مسلم معین

انتخابات ترسوها

کد خبر: 296922
|
18:11 - 1396/01/19
نسخه چاپی
انتخابات ترسوها
مطابق سناریوی "انتخابات ترسوها"؛ در فاز اول آمریکا چند موشک را به سوریه شلیک می کند و در مرحله بعد رسانه های ضد انقلاب القا می کنند که شرط رهایی ایران از حمله آمریکا، انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری است.

به گزارشاسلام آباد خبر،یادداشت _ مسلم معین/ مطابق سناریوی "انتخابات ترسوها"؛ در فاز اول آمریکا چند موشک را به سوریه شلیک می کند و در مرحله بعد رسانه های ضد انقلاب القا می کنند که شرط رهایی ایران از حمله آمریکا، انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری است. این یعنی:

 

برخلاف نمایشها، ترامپ دیوانه یک دل نه صد دل عاشق حسن روحانی است! و به دوره اوباما حسادت می کند چون یحتمل تا یک ماه آینده دیگر خبری از دیپلماسی التماسی در مقابل کاخ سفید نخواهد بود. پس حاضر است با چنگ و دندان خطر یک آتش بازی از راه دور در سوریه را به جان بخرد تا شاید برای تقویت گزینه آنها در انتخابات ایران افاقه کند.

 

ساده اندیشانه است که مردم ایران نسخه رهایی از سناریوی "تهدید کاذب" را از خود طراحان آن دریافت کنند. قطعا کسی که عامل یک تهدید محسوب می شود نه تنها آدرس درستی برای نجات ارائه نمی کند بلکه به دنبال جاده صاف کنی برای عملیاتی کردن نسخه واقعی همان تهدید است. به عبارت ساده تر دستاوردهای حمله نظامی برای ایالات متحده با وجود دولت فعلی است که سهل الوصول خواهد بود.

 

چه چیزی غیر از امتیازهای چرب و شیرین برای ایالات متحده در برجام باعث شده است تا همچنان کاخ سفید برای دیکته خواسته های خود از سیاست تهدید و تحریم استفاده کند؟ مع الاسف، برجام نه تنها سایه جنگ و تحریم را از سر ایران کم نکرده است بلکه برخی ها را مجاب کرده که می توانند با ترساندن مردم ایران، برای روحانی رای جمع کند!

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها