واکنش رئیس‌جمهور بعدی ایران به نامه روحانی!

کد خبر: 296904
|
12:52 - 1396/01/18
نسخه چاپی
واکنش رئیس‌جمهور بعدی ایران به نامه روحانی!
وُژدانن خودت یک نگاه کلی و سَرسَری به مملکت بیانداز، تو می‌خواهی این مملکت را تحویل من بدهی؟؟ خداییش هر چه که نگاه می‌کنم، دیوان ایران باستان هم انقدر خرابکاری نکردند که کابینه تو در این چهار سال کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا  رئیس‌جمهور بعدی ایران پس از دریافت نامه حسن روحانی(اینجا)، پاسخ وی را در فضای مجازی منتشر کرد.


نامه رئیس‌جمهور بعدی ایران به حسن روحانی بدین شرح است.

رئیس‌جمهور فعلی ایران؛ حسن روحانی،

علیک سلام.

نامه‌ات را خواندم و صلاح دیدم تا قبل از انتخابات و پیدا شدن من، چند نکته را متذکر به تو شوم و چند نکته را هم روشن کنم.

وُژدانن خودت یک نگاه کلی و سَرسَری به مملکت بیانداز، تو می‌خواهی این مملکت را تحویل من بدهی؟؟ خداییش هر چه که نگاه می‌کنم، دیوان ایران باستان هم انقدر خرابکاری نکردند که کابینه تو در این چهار سال کرد.

جنوب و جنوب غربیش که نه هوایی برای نفس کشیدن دارند، نه آب خوردن دارند، نه برق دارند، سیستان را نگاه کن، یا خشکسالی دارند یا سیل زندگی مردم را می‌برد، شمال را نگاه کن، کشاورزها که نمی‌دانند پرتقال را آتش بزنند یا برنج!

یارانه‌های یک‌سری بی‌نوا را که به جای یک‌سری بانوا قطع کردی، چو انداختی که سهام عدالت به عنوان شیرینی بین مردم توزیع خواهد شد، مردم رفتند دیدند تازه به تو بدهکار هم هستند.

آمدی نجومی‌پروری باز کردی، از حلقوم ملت درآوردی دادی به اینها، خوب به جای این کار یک چیز دیگر پرورش می‌دادی چند تا جوان بروند سر کار، مگر پرورشگاه باز کرده بودی؟؟

آب و برق و گاز و مالیات و هر چیزی را که فکر بکنی گران کردی و به رویت هم نیاوردی، آخر ما بیاییم بگوییم حسن چه کار کرد؟ یا باید بگوییم حسن چه کار نکرد؟؟

نه خودت از روی وُژدان قضاوت کن، تو داری مملکت را تحویل می‌دهی یا فرار می‌کنی؟ فکر آخر و عاقبت خودت هم باش حسن!

خدا وکیلی، من با این تورم وحشی چه کار کنم؟؟ به جای خاله‌بازی با آمریکا و در به در مانده‌ها، می‌آمدی این وحشی را رام می‌کردی، ذخیره آخرتت بود.

حسن! من می‌آیم، وقتی هم که آمدم مرا می‌شناسی.

حسن جان لااقل چهار تا کار خیر می‌کردی، از تو خاطره خوش باقی می‌ماند.

البته خاطره خوش این نیست که دم انتخابات مثل میگ‌میگ بروی این استان و آن استان و هی پروژه افتتاح شده افتتاح کنی و این بازنشسته‌های بیچاره را خون به جگر کنی.

تازه حالا که از سوراخ و سمبۀ هر چیزی سر درمی‌آوری، لطفاً در یک کاغذ، تمامی جاسازها و سوراخ سمبه‌های دفترت را بنویس و همانجا بگذار که من بعداً به مشکل بر نخورم، کلید را هم با خودت ببر که من کلیدساز می‌آورم و کلا قفل‌های کاخ را عوض می‌کنم.

حالا که داری می‌روی یک کمی تندتر برو، چیزی هم جا نگذار.

تا 29 اردیبهشت خداحافظ.

رئیس دولت دوازدهم، بعد از روحانی
 
 
 
انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها