اطلاعیه مهم دادگستری،دادستانی و ستاد انتخابات اسلام آبادغرب؛

کاندیداها ۴۸ ساعت فرصت دارند گروه های تلگرامی را حذف کنند

کد خبر: 296891
|
22:31 - 1396/01/15
نسخه چاپی
کاندیداها ۴۸ ساعت فرصت دارند گروه های تلگرامی را حذف کنند
اسلام آبادخبر: دادگستری،دادستانی و ستاد انتخابات اسلام آبادغرب در اطلاعیه ای اعلام نمودند؛ با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی درفضای مجازی برخورد می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر نجفی رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب در جلسه مشترک دادستان ، دبیر و مسئول امور رسانه و فضای مجازی ستاد انتخایات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نسبت به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی کاندیدای شورای اسلامی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: تبلیغات زودهنگام جزو موارد تخلف انتخاباتی محسوب میشود وبه صورت جدی به آن رسیدگی خواهدشد.

 

دکتر نجفی افزود: متاسفانه در فضای مجازی شاهد تبلیغات تعدادی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم که به صورت زودهنگام در فضای مجازی تبلیغ و یا دیگران را تخریب می کنند که این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

 

رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه تا زمان قانونی تبلیغات ،ایجاد هرگونه گروه (تلگرامی و مجازی) ،تبلیغاتی و همچنین هرگونه نظرسنجی برای کاندیدا ها ممنوع است گفت: کاندیداهای که نسبت به ایجاد گروه های تلگرامی اقدام نموده اند ۴۸ ساعت فرصت دارند نسبت به حذف گروه اقدام کنند در غیر اینصورت با معرفی متخلفین توسط ستاد انتخابات بصورت جدی با آنها برخورد میشود.

 

دادستان شهرستان اسلام آبادغرب : تبلیغات زود هنگام و پیش از موعد یعنی فرصت پیشی گرفتن برای کاندیدا های متخلف

 

وی با بیان این موضوع که حرمت مومن از حرمت خانه کعبه مهم تراست خاطر نشان کرد که کاندیدا ها از تخریب و توهین و تشویش اذهان عمومی جدا خودداری کنند که دستگاه قضا با چنین مواردی بشدت برخورد میکند.

 

عزیزی دادستان شهرستان اسلام آباد غرب نیز از رصد دقیق و لحظه به لحظه فضای مجازی خبر داد و افزود: در این راستا فضای مجازی به صورت دقیق رصد و اطلاعات لازم جمع آوری و مستند سازی خواهد شد تا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا در مواردی به تخریب دیگران دست می زنند، مطابق قانون برخورد شود.

 

دادستان شهرستان اسلام آبادغرب از شهروندان خواست که نسبت به تبلیغات زودهنگام کاندیداها و یا تخریب دیگران در فضای مجازی حساسیت داشته باشند و در صورت مشاهده، موارد تخلف رابه اطلاع شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی مستقردر دادگستری گزارش دهند.

 

دکتر نجفی(رئیس دادگستری شهرستان) از ایجاد گروه های تلگرامی توسط برخی از کاندیداها انتقاد کرد و گفت: به کاندیداهای متخلف ۴۸ ساعت فرصت داده می شود نسبت به حذف گروه های تلگرامی خود اقدام نمایند، درغیر اینصورت با آنها برخورد جدی و قاطعانه صورت می گیرد.

 

دادستان اسلام آبادغرب در پایان با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام و بسیاری از تخلفات انتخاباتی مستلزم حبس میشوند ،از تمام کاندیدا ها خواستار رعایت و احترام به قانون شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها