رئیس جمنا شاخه کرمانشاه:

مشکل امروز مدیریت اجرایی کشور کمبود عُرضه است نه عَرضه/ چاره مشکلات مدیریتی است که تماما دل در گرو مردم و انقلاب دارد

کد خبر: 296888
|
18:21 - 1396/01/15
نسخه چاپی
مشکل امروز مدیریت اجرایی کشور کمبود عُرضه است نه عَرضه/ چاره مشکلات مدیریتی است که تماما دل در گرو مردم و انقلاب دارد
اسلام آبادخبر: رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب کرمانشاه گفت: مشکلات امروز کشور برخلاف تفکرهای لیبرال و مادی گرا کمبود عَرضه نیست بلکه کمبود عُرضه مدیریتی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کرمانشاه در ابتدای همایش بررسی راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از نعمتهای خداوند به ما زندگی در کشوری است که غنی از ثروتهای طبیعی از ابعاد مختلف است.

 

استاندار اسبق خراسان شمالی ادامه داد: این در حالی است که نتوانستیم از این منابع خدادادی برای رفع محرومیتها و بیکاری و تولید بهره ببریم.

 

همتی با اشاره به دلیل این ناتوانی برای رفع مشکلات تصریح کرد: در دولت سازندگی در سالهای ابتدایی دهه ۷۰ تورم به حدود ۵۰ درصد رسید، یکی از آقایان وزرا در آن زمان مصاحبه کرد که ۵۰ درصد از مشکلات ما ناشی از کمبود عَرضه است. من در آن زمان در یکی از استانهای کشور مسئولیتی داشتم، در یکی از صحبتها گفتم که اگر غیرت داشته باشیم باید بگوییم ۵۰ در صد مشکلات ما از کمبود عُرضه است نه عَرضه.

 

شهردار اسبق کرمانشاه گفت: ما امروز یک مدیریت انقلابی و توانمندی که همه دغدغه اش مردم باشد و همه قلبش در گرو مردم و اعتلای انقلاب باشد نداریم و به فرموده رهبر انقلاب چاره کار وجود یک مدیریت متدین و انقلابی است.

 

همتی خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در کشور به همت برخی از بزرگان تشکیل شده است بنا دارد در این مسیر حرکت کند، بنابر این تمام کسانی که دل در گروه نظام و رهبری دارند و یا در مسیر کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گام گذاشته اند را به مرور دعوت خواهیم کرد تا مردم با نظرات و دیدگاه های آنها آشنا شوند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد