فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باحضور حداکثری مردم در اسلام آبادغرب/ پرهیز از تبلیغات زودهنگام

کد خبر: 296885
|
14:52 - 1396/01/15
نسخه چاپی
برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باحضور حداکثری مردم در اسلام آبادغرب/ پرهیز از تبلیغات زودهنگام
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت:برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باحضور حداکثری مردم اولویت های دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، نشست هم اندیشی اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی اسلام آباد غرب صبح امروز برگزار شد.

 

افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب در جلسه هم اندیشی اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هم حق انتخاب دارند و هم می توانند انتخاب شوند و این موضوع نشان دهنده تعامل و پذیرش نظرات جامعه  است.

 

وی افزود: ملاک ما در برگزاری انتخابات قانون خواهد بود و اجازه نخواهیم داد خارج از قوانین و مقررات نظرات و سلایق شخصی در امر مهم انتخابات اثر گذار باشد و همه دست اندرکاران  (مجریان،ناظرین،بازرسین) باید با دقت و سرعت عمل موضوعات مربوط به امر انتخابات را مورد توجه قرار دهند و همانگونه که قبلا هم اعلام شده از داوطلبین انتظار داریم قوانین و مقررات انتخابات را از روز ثبت نام تاپایان روز رای گیری و اعلام نتیجه رعایت و به قانون تمکین نمایند.

 

کریمی گفت: با هرگونه تخلف انتخاباتی درصورت مشاهده برخورد خواهد شد و مهمترین موضوع بحث تبلیغات انتخابات است که بر اساس قانون داوطلبینی که صلاحیت  آنها احراز شده باشد  یک هفته قبل از روز رای گیری برای تبلیغات فرصت خواهند داشت و انتظار داریم خارج از این زمان مشخص شده از تبلیغات زود هنگام که تخلف انتخاباتی خواهد بود پرهیز کنند.

 

در این جلسه  اعضای هیات های اجرایی و نظارت نقطه نظرات خود را  اعلام و پیرامون مباحث مطرح شده در جلسه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

گفتنی است؛ پس از پایان این نشست، جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضور فرماندار، بخشداران و مسئولین کمیته های مختلف در محل دفتر فرماندار تشکیل و پیرامون موضوعات مختلف انتخابات  هم اندیشی صورت گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها