وبلاگ اسلام آبادجوان:

خبرنگارنماهای شهرستان اسلام آباد غرب را بیشتر بشناسیم !

کد خبر: 296816
|
23:34 - 1396/01/06
نسخه چاپی
خبرنگارنماهای شهرستان اسلام آباد غرب را بیشتر بشناسیم !
این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی میزان استفاده از آنها به طور چشمگیری افزایش یافته است با تداوم فعالیت این شبکه ها , مطمنا میزان مراجعه عموم مردم جهت کسب خبر نیز افزایش یافته است.

خبرنگارنماهای شهرستان اسلام آباد غرب را بیشتر بشناسیم !

 

 این روزها با گسترش شبکه های اجتماعی میزان استفاده از آنها به طور چشمگیری افزایش یافته است  با تداوم فعالیت  این شبکه ها , مطمنا میزان مراجعه عموم مردم جهت کسب خبر نیز افزایش یافته است. 

خبرنگاران اسلام آباد غرب که باید آنها را سردمدار انتقال اخبار در استان کرمانشاه دانست به عنوان بخشی جدای ناپذیر در ارایه  اخبار توانسته اند نقشی بی بدیل در آگاهی بخشی شهروندان داشته باشند . 
متاسفانه چند وقتیست با گسترش شبکه های اجتماعی,  خبرنگار نماها , که هیچ گونه مجوز قانونی از نهادهای رسمی  نیز ندارند,  با انتشار اخبار غیر رسمی  سبب ترویج اخبار کذب در میان  مردم شهرستان  شده اند  که مطمنا تداوم این رویه از طرف این خبرنگار نماها موجب ایجاد بی اعتمادی در جامعه خواهد شد .
 گسترش فعالیت این خبرنگار نماها , لزوم برخورد دستگاه قضایی شهرستان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد و سایر دستگاه های که به نوعی وظیفه برخورد با شایعه سازان در جامعه را دارند میشود .
شهروندان اسلام آباد غرب میتوانند جهت آگاهی از اخبار موثق و مورد اطمینان , میتوانند پایگاه های خبری و کانالهای تلگرامی زیر را که کاملا قانونی عمل میکنند مورد توجه قرار دهند.
کرمانشاه پست
تیترنیوز
راوند خبر
کرمانشاه دیلی
 مادنا
اسلام آباد جوان
گذار نیوز
اسلام آبادخبر
دلسوزان
گروه خبری همراه رهبر
آوای زاگرس
غرب پرس؛
اسلام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها