با حضور فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب؛

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "حاج خیرالله احمدی فرد"

کد خبر: 296577
|
14:44 - 1395/12/11
نسخه چاپی
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "حاج خیرالله احمدی فرد"
اسلام آبادخبر:فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با همراهی حجت الاسلام جهانی نماینده ولی فقیه در سپاه ،سرهنگ رجبی جانشین فرمانده سپاه آبادغرب و جمعی از همکاران از خانواده شهید مدافع حرم حاج خیراله احمدی فرد دیدار بعمل آمد.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار اظهار کرد:شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هرکس نمی شود مگر اینکه انسان واقعا به دنیا و ما فیها پشت پازده باشد ودل از تعلقات دنیوی بکند و الا با وابستگی و دلبستگی به دنیا شهادت سراغ هیچکس نمی آید و شهدای ما با الهام از شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا توانستند این مراحل عرفانی را طی کنند و به مراتب عالی بهشتی که همنشینی با صلحا و انبیاست دست پیدا کنند.

 

وی افزود:دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ملاقات با جانبازان به معنای تجدید میثاق با  آرمانها ی آنان وهمان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های  معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.

 


گفتنی است شهید «خیرالله احمدی‌فر» 15 بهمن ماه امسال در درگیری با گروهک تکفیری داعش در دفاع از حرم آل‌الله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

در پایان این دیدار لوح تقدیری به رسم یادبود در راستای تجلیل از مقام این شهید والا مقام به خانواده اش تقدیم شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد