رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه:

مردم هشدارهای پلیس در استفاده از فضای مجازی را جدی بگیرند/ لزوم ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت

کد خبر: 296561
|
11:44 - 1395/12/10
نسخه چاپی
مردم هشدارهای پلیس در استفاده از فضای مجازی را جدی بگیرند/ لزوم ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت : برای حضور بدون دردسر و بی آسیب در فضای مجازی باید دانش و سواد اینترنتی لازم درافراد وجود داشته باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ علی کریمی در گفتگو بابازی درازاظهار داشت: فضای مجازی خوبی های زيادی دارد از جمله سرعت بالای انتقال اطلاعات، لذا بايد ياد بگيريم که چگونه از آن استفاده کنيم.

 

وی اذعان کرد: فرهنگ استفاده از فضای مجازی بايد آموزش داده شود تا از اين فضا به خوبی استفاده شود.

 

کریمی در ادامه افزود: در صورت عدم توجه و دقت از فضای مجازی، آسیبهای بسیاری برای فرد به بار خواهد آورد که از آن جمله می توان به آسیبهاب فکری، فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد.

 

وی همچنین اظهارداشت: فضای مجازی افکار فرد را تحت سلطه خویش درآورده و همین امر سبب دوری او از دنیای واقعی شده و در کنار آن نیز چنانچه فرد عضو سایتها و کانالهای غیر اخلاقی شود به تبع آن ، دچار آسیبهای اخلاقی بسیاری می شود.

 

رئيس پليس فتای استان کرمانشاه خاطر نشان شد: به همین منظور والدین بایستی فرزندان خود را در استفاده از فضای مجازی کنترل کنند تا مبادا دچار چنین آسیبهایی نشوند.

 

کریمی همچنين در رابطه با گوشی های هوشمند تصریح کرد: اين گوشی ها با توجه به قابليت هايی که دارند و حضور هکرها بايد از طريق کاربران و مردم هوشمندانه استفاده شود و توصيه می شود در اين زمينه از هر سايتی دانلود صورت نگيرد زيرا با هک کردن گوشی اختيار گوشی به دست هکر می افتد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد