اسلام آبادجوان:

قطعی مکرر شبکه دیجیتال در اسلام آباد غرب

کد خبر: 296411
|
21:19 - 1395/12/21
نسخه چاپی
قطعی مکرر شبکه دیجیتال در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: امروز هم قطع شبکه های دیجیتال و عدم آنتن دهی مناسب در برخی نقاط شهرستان اسلام آبادغرب بعلت باد و باران شدید موجب نارضایتی شهروندان گردید.

 چند سالی از راه اندازی شبکه پخش کانال های دیجیتال در کشور میگذرد.هر چند که این سیستم بسیار دیر وارد ایران شد،اما از همان بدو ورود در منازل بسیاری از ایرانیان جای باز کرد و تعداد شبکه های تلویزیونی قابل دریافت به ناگاه با افزایش چشمگیر 20 تا 23 عددی روبرو شد.

 

 در بدو کار کیفیت سیگنال دریافتی در مراکز استانها مطلوب بود اما شهرستان های کوچکتر با مشکلات و قطعی های پیاپی روبرو بودند.پس از مدت یک سال این مشکلات به حداقل رسید و استفاده از کانال های دیجیتالی بسیار ساده تر از گذشته در دسترس بود. اما اکنون مدتیست که  علاوه بر ضعف سیگنال در برخی از مناطق محدود کشور، در شهر اسلام آباد غرب نیز این مشکل محسوس تر گشته است و همشهریان در ساعات مختلف شبانه روز از  قطعی مکرر گیرنده خود گلایه میکنند .با وجود گذشت چند ماه از این مشکل گویی نه برای نماینده این شهر مهم است و نه دیگر مسولین زیربط که اندکی در جهت رفع این مشکل گام بردارند . 
 
بی شک قطعی مکرر شبکه دیجیتال در اسلام آباد غرب اگر با روند کنونی ادامه داشته باشد باعث خواهد شد همشهریان جهت گذراندن اوقات فراغت خود چاره ای جز استفاده از ماهواره نداشته باشند که همگان با خطرات استفاده از آن آگاهی دارند .
 
واقعا جای شگفتی دارد در عصر تکنولوژی هنوز هم خیل عظیمی از مردم از امکانات ابتدایی دریافت فرستنده دیجیتال محروم باشند و برای مسولی مهم نباشد که قطعی مکرر شبکه دیجیتال در کجا نهفته است که چنین بدون توجه به رفع این مشکل روزگار میگزرانند.
 
اسلام آباد جوان

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها