فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اسلام آبادغرب/پلمپ 27 واحد صنفي متخلف درشهرستان

کد خبر: 296206
|
11:34 - 1395/11/05
نسخه چاپی
 انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اسلام آبادغرب/پلمپ 27 واحد صنفي متخلف درشهرستان
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف 24 کيلوگرم ترياک در عمليات ضربتي پليس خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف 24 کيلوگرم ترياک در عمليات ضربتي پليس خبر داد.

 


سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا"  اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر و پليس امنيت عمومي شهرستان، پس از دريافت خبري مبني بر فعاليت يك باند قاچاق موادمخدر در يکي از روستاهاي اين شهرستان، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 


وي گفت: با رصد اطلاعاتي، مخفيگاه سرکرده باند شناسايي شد و پس از هماهنگي با مقام قضائي، مورد بازرسي قرار گرفت که در نتيجه آن محموله 24 کيلوگرمي ترياک که از استان هاي شرقي کشور وارد شهرستان شده بود، کشف و ضبط شد.

 


وي با اشاره به اينکه قاچاقچيان قصد داشته اند محموله موردنظر را در سطح شهرستان توزيع کنند، افزود: در اين عمليات سرکرده باند که از متهمان سابقه دار در امر تهيه و توزيع مواد مخدر است دستگير شد، همچنين تلاش براي دستگيري ساير اعضاي باند ادامه دارد.

 


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان ساخت: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد و سپس با قرار مناسب جهت تحقيقات بيشتر و دستگيري ساير اعضاي باند در اختيار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 

 

 به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از پلمپ 27 واحد صنفي متخلف در 48 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ سرتيپ نيا گفت: در راستاي تامين نظم و امنيت، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و بازديد از صنوف در 48 ساعت گذشته به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

 


وي افزود: در اجراي اين طرح ضمن بازديد و کنترل محسوس و غير محسوس از واحدهاي صنفي در رسته هاي مختلف به تعداد 16 نفر از متصديان صنوف تذکر شفاهي داده، براي 9 واحد صنفي اخطاريه پلمپ صادر و از 18 متصدي واحد صنفي به دليل رعايت نکردن ضوابط انتظامي و صنفي تعهدات لازم اخذ شد.

 


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اينکه 27 واحد صنفي متخلف پلمپ شدند، اظهارداشت: شهروندان در صورت مشاهده هر فعاليت غير قانوني توسط افراد متخلف، موضوع را با مرکز فوريت هاي پليس 110 در ميان بگذارند تا نسبت به برخورد قانوني با آنان در سريعترين زمان ممکن اقدام شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها