اسلام آباد جوان:

معظل این روزهای کوچه پس کوچه های اسلام آبادغرب !

کد خبر: 296160
|
10:44 - 1395/10/27
نسخه چاپی
معظل این روزهای کوچه پس کوچه های اسلام آبادغرب !
یکی از مشکلاتی که در شهر اسلام آباد غرب وجود دارد , تردد مستمر وانت بارهایی است که برای خرید و فروش اقلام و کالا روزانه به کوچه ها و خیابان های پر تردد سطح سهر سرازیر می شوند و با صدای ناهنجار , موجب اعتراض بسیاری از شهروندان میشود .

 معظل این روزهای کوچه پس کوچه های اسلام آبادغرب !

 

 یکی از مشکلاتی که در شهر اسلام آباد غرب وجود دارد , تردد مستمر وانت بارهایی است که برای خرید و فروش اقلام و کالا روزانه به کوچه ها و خیابان های پر تردد سطح سهر سرازیر می شوند و با صدای ناهنجار ,  موجب  اعتراض بسیاری از شهروندان میشود .

 

برهم زدن آرامش مردم با بلندگوهای گوش خراش مخصوصاً در ساعات اول صبح و بعدازظهر یکی از مهمترین مشخصه وانت بارها یا موتور سه چرخهایی است که به قول خودشان می خواهند کالا را به درب منزل مشتری برسانند.
 
خرید نان خشک، اثاثیه کهنه، فروش پوشاک، میوه، سبزی  و .... از جمله مواردی است که صاحبان وانت بارها می خواهند از طریق آلودگی صوتی به مشتریان خود غالب کنند.
 
بسیاری از شهروندانی که دل پری از مزاحمت های صوتی وانتی های دوره گرد دارند، معتقدند چیزی که بیشتر از همه در این ماجرا آزاردهنده شده، این است که متاسفانه وانت های دوره گرد زمان شناس خوبی نیستند، در تمام ساعات شبانه روز بخصوص هنگام استراحت فریادهای بی وقت شان کلافه کننده می شود.
 
مطمنا برای ساماندهی این شغل های کاذب  با توجه به میزان بالای بیکاری در شهر اسلام آباد غرب ر باید راهکارهای اساسی را اتخاذ کرد و خدای نکرده نباید مانع درآمدزایی این افراد شد، چرا که این افراد اگر شغل مناسبی برای خود داشتند به این شغل های کاذب رو نمی آوردند و از طرفی هم نمی توانند گرسنه بمانند و با این مخارج های بالا بیکار بمانند.
 
البته باید به این نکته توجه نمود که گردش دوره گردان بلندگودار در تمام نقاط کشور وجود دارد و مختص اسلام آباد غرب نیست و اتفاقا وجود بسیاری از این وانت بار های دوره گرد سبب دسترسی راحت مشتریان به اجناس مورد نیاز خود میشود  . حال امیدواریم مسئولان شهرمان با همکاری همدیگر در جهت رفع این مشکل به گونه ای برخورد کنند که کمتر کسی ضرر کند.
 
 
اسلام آباد جوان

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد