رییس دادگستری اسلام آبادغرب تشریح کرد:

دستگیری قاتل فراری پس از 8 سال/ هشدار ممنوعیت حمل سلاح سرد

کد خبر: 296048
|
13:10 - 1395/10/07
نسخه چاپی
دستگیری قاتل فراری پس از 8 سال/ هشدار ممنوعیت حمل سلاح سرد
اسلام آبادخبر: رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب گفت: قاتل فراری که سال 87 بعلت اختلاف مالی اقدام به قتل یک نفر نموده بود پس از 8 سال فرار، در قزوین شناسایی و دستگیر شد.

بیژن نجفی رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: در مورخه یکم، آبان ماه سال 87 متعاقب بروز نزاع و درگیری در محل شهرک صنعتی فی مابین آقایان س.ح و ن.ن، آقای س.ح با استفاده از یک شیء برنده( یک قبضه کارد) اقدام به جرح عمدی آقای ن.ن از ناحیه شکم و گردن نموده که متعاقب انتقال مجروح به مرکز درمانی، وی بعلت شدت جراحت جان سپرده است.

 

وی افزود: قاتل پس از ارتکاب به قتل متواری گردیده و مدتی در شهرهای اهواز، رشت و قزوین بطور مخفیانه سپری نموده که در طول این مدت نامبرده تحت تعقیب بوده، که سرانجام پس از انجام  یک سری اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و هماهنگی قضایی در خصوص دستگیری وی، منتهی به دستگیری قاتل (آقای س.س) در شهر قزوین گردید.

 

دکتر نجفی گفت: مشارالیه پس از دستگیری به قتل اقرار نموده و دلیلی اصلی قتل را اختلاف مالی بین وی و مقتول بیان کرده است.

 

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار اسلام آبادخبر که برخی رسانه ها دو برادر قاتل عنوان کرده اند، اظهار داشت: طبق تحقیقات پرونده برادر قاتل فقط اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی را داشته و بحث قتل در مورد وی مطرح نبوده، حتی برادر قاتل جلوی وی را گرفته که از قتل مقتول جلوگیری نماید که بعلت عصبانیت قاتل ضربه ای به صورت برادر خود وارد نموده و سپس مقتول را از پای در می آورد.

 

رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب با هشدار به غیر قانونی بودن حمل سلاح سرد گفت: مردم باید در هنگام درگیری لفظی باید خویشتن داری داشته باشند و از حمل سلاح سرد خودداری نمایند تا در زمان خشم از آن استفاده نکنند.

 

وی با اشاره به ماجرای قتل فوق الذکر گفت: عصبانیت لحظه ای و تصمیم نادرست منجر به یک عمر پشیمانی خواهد شد و حتی فرار از چنگال قانون میسر نبوده که قاتل فوق الذکر پس از 8 سال فرار نهایتا" دستگیر و به چنگ قانون افتاده است و حکم نامبرده بستگی به نظر اولیای دم دارد.

 

دکتر نجفیخاطرنشان کرد: در صورتی که درگیری و نزاع بین شهروندان پیش آمد سریعا" به نیروی انتظامی اطلاع دهند و بجای تسویه حساب شخصی جهت حل اختلافات و دعاوی حقوقی به دادگستری مراجعه نمایند.

 

پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر، از زحمات و پیگیری، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان به ویژه از زحمات آقای رشیدی بازپرس ویژه پرونده مذکور کمال تشکر و قدردانی را دارد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب