فرمانده پلیس راه اسلام آباد-پلدختر خبر داد:

ریزش کوه در محدوده تونل اسلام آبادغرب- ایلام/ ترافیک روان و جاده باز است

کد خبر: 296041
|
12:25 - 1395/10/05
نسخه چاپی
 ریزش کوه در محدوده تونل اسلام آبادغرب- ایلام/ ترافیک روان و جاده باز است
اسلام آبادخبر: فرمانده پلیس راه اسلام آباد-پلدختر از ریزش کوه در محدوده تونل اسلام آبادغرب- ایلام خبر داد و گفت: علی رغم بارندگی مسیر باز بوده و ترافیک روان است.

سرگرد مهدی جعفری در گفتگو با اسلام آباد خبر، از ریزش کوه در محدوده تونل اسلام آبادغرب- ایلام خبر داد و گفت: علی رغم بارندگی مسیر باز بوده و ترافیک روان است.

 

وی اظهار داشت: بر اثر بارندگی امروز و روز گذشته در محور ارتباطی حمیل- ایلام در حاشیه ورودی و خروجی تونل ها، بخشی از کوه در محدوده این تونل ها ریزش کرده که منجر به مسدود شدن راه و اختلال در مسیر رفت و آمد نشده است.

 

فرمانده پلیس راه اسلام آباد-پلدختر گفت: اکیپ راهداری شهرستان بصورت شبانه روزی در محل حضور داشته که به محض ریزش کوه پاکسازی و بازسازی مسیر انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تصادف حادی در این مسیر نداشته ایم، گفت: یک تیم طرح زمستانی پلیس راه شهرستان در این مسیر بطور دائم مستقر می باشد و به همشهریان و هموطنان عزیز خدمات رسانی می نماید.

 

 

پیش از این یکی از کارشناسان راه و شهرسازی استان درگفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار داشت: محور حمیل – ایلام به دلیل ریزش کوه و نا امنی جاده هنوز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پیمانکار تحویل گرفته نشده است، اما با وصف این بخاطر رفاه مردم، عوامل راهداری  در جاده مستقر شده و خدمات رسانی در محل انجام می شود.

 

وی افزود: روکش آسفالت این جاده وضعیت خوبی دارد ولی با توجه به اینکه در هنگام جاده سازی ترانشه می بایست با شیب 45 درجه ایجاد می شد ولی در برخی مکان ها 90 درجه است که همین عامل در فصول بارندگی باعث ریزش و انسداد جاده می شود.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، راه و شهرسازی استان کرمانشاه بعنوان دستگاه متولی می بایست تا قبل از وقوع اتفاق ناگواری در این مسیر مشکلات مربوطه را بر طرف نماید و فقط تحویل نگرفتن پروژه از پیمانکار برای صیانت از جان مردم  کافی نمی باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب