به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت/

دیدار مسئولین با خانواده شهدای اسلام آبادغرب/ فرماندار اسلام آباد غرب:داعش یک پدیده شوم درمنطقه است

کد خبر: 296000
|
13:22 - 1395/09/24
نسخه چاپی
دیدار مسئولین با خانواده شهدای اسلام آبادغرب/ فرماندار اسلام آباد غرب:داعش یک پدیده شوم درمنطقه است
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ولادت پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) فرماندار اسلام آباد غرب و تنی چند از مسئولین به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن ولادت پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) فرماندار اسلام آباد غرب در دیدارهای جداگانه ای به دیدار خانواده شهید مصیب قنبری و شهید ابراهیم گراوند رفت.

 

فرماندار شهرستان در جمع خانواده شهید قنبری از شهدای حادثه تروریستی نیروگاه کرکوک که به دست تکفیری های داعشی به شهادت رسید گفت: داعش یک پدیده شوم در منطقه است و خسارات جبران ناپذیری به وجود آورد.

 

وی افزود:  جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این پدیده شوم پیش قدم بود و با کمکهای مستشاری نظامی به عراق و سوریه  برای نابودی داعش بسیار اثر گذار بوده و هست و این پدیده شوم بزودی نابود خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه به دیدار مادر شهید ابراهیم گراوند رفت و پای درد دل های این مادر شهید نشست.

 

مادر شهید گراوند گفت سایر فرزندانم خارج از شهرستان هستند و من تنها برای نزدیک بودن به مزار فرزند شهیدم در اسلام اباد غرب ساکن هستم.

 

در این دیدارها مدیر بنیاد شهید شهرستان، سرپرست اداره اوقاف و جمعی از کارشناسان فرمانداری و بنیاد شهید فرماندار اسلام آباد غرب را همراهی کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها