عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

برنامه اقدام متقابل ایران در هفته جاری اعلام می شود/ ناظری بر رفتار طرف های مقابل ایران وجود ندارد

کد خبر: 295969
|
13:38 - 1395/09/21
نسخه چاپی
برنامه اقدام متقابل ایران در هفته جاری اعلام می شود/ ناظری بر رفتار طرف های مقابل ایران وجود ندارد
مرصادنيوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری جمهوری اسلامی ایران اقدام متقابل و مصادیق آن را از سوی خود اعلام خواهد کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر  ، حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبر‌گزاری خانه ملت، در خصوص بازگرداندن آب سنگین ایران از عمان به‌عنوان اقدام متقابل در برابر نقض برجامی که از سوی آمریکا انجام شده است، اظهار داشت: موضوع بازگرداندن آب سنگین ایران از عمان، باید در حوزه فنی مطرح گردد.

 

وی افزود: شاید اقدام متقابل ایران فقط در موضوع تبادل آب سنگین، کیک زرد و گاز هگزافلوراید نباشد بلکه جنبه‌های مختلفی را در بر ‌گیرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در هفته جاری جمهوری اسلامی ایران اقدام متقابل و مصادیق آن را از سوی خود اعلام خواهد کرد.

 

فلاحت پیشه با تاکید بر گزارش آژانس انرژی اتمی مبنی بر عمل به تعهدات ایران، اظهار داشت: مشکل این است که ناظر بر رفتار ایران وجود دارد ولی ناظری بر رفتار طرف های مقابل وجود ندارد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب، افزود: راه حل آن، اعلام رسمی ایران مبنی بر نقض برنامه اقدام جامع مشترک از سوی آمریکا می‌باشد.

 

وی گفت: بند ۱۲این توافق نامه پاشنه آشیل ایران می‌باشد، اگر در غالب بند ۱۲عمل کنیم همه چیز به ضرر ایران تمام می‌شود.

 

فلاحت پیشه افزود: باید یک راه‌حل برای مقابله با آمریکا و حفظ مناسبات با دیگر کشورها ایجاد کنیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها