مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خدمت رسانی به 25 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) در موکب حمیل

کد خبر: 295917
|
13:43 - 1395/09/06
نسخه چاپی
خدمت رسانی به 25 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) در موکب حمیل
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: نیروهای داوطلب کمیته امداد در موکب بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب در ایام اربعین به 25 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی نموده اند.

 سیدمهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار داشت:  نیروهای داوطلب کمیته امداد در موکب بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب در ایام اربعین به 25 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی نموده اند.

 

وی با بیان اینکه؛ بیش از 15 امدادگر و نیروی داوطلب در موکب حمیل به زوارخدمت رسانی کرده اند، گفت: موکب کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در بخش حمیل از بیست و پنجم آبان ماه همزمان با پانزدهم صفر برای پذیرایی و اسکان زوار امام حسین(ع) در بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب دایر شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه در این موکب ها از 25 هزار زائر حسینی به نحو شایسته پذیرایی شده، گفت: امکاناتی در این موکب ها برای استراحت زوار امام حسین(ع) دایر و همچنین روزانه سه وعده غذای گرم در میان زوار توزیع شده است.

 

حجازی تاکید کرد: بیش از 225 میلیون ریال از اعتبارات امداد و 200 میلیون ریال نیز از محل کمک های مردمی و خیران منطقه برای خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین هزینه شده است. 

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: موکب کمیته امداد مستقر در بخش حمیل تا غروب روز گذشته میزبان زائرین و کاروانیان کربلای معلی بوده است.

 

سیدمهدی حجازی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی و دستگیری از مردم در هر زمان و هر شرایطی از وظایف کمیته امداد به شمار می رود، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا(ع) نیز نعمتی است که با استقرار موکب های کمیته امداد نصیب امدادگران این نهاد شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد