بمناسبت روز کتاب و کتاب خوانی صورت گرفت/

عضویت بانوان شاغل ادارات شهرستان در کتابخانه های عمومی اسلام آبادغرب

کد خبر: 295866
|
14:12 - 1395/08/24
نسخه چاپی
عضویت بانوان شاغل ادارات شهرستان در کتابخانه های عمومی اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: جمعی از بانوان شاغل ادارات شهرستان بمناسبت روز کتاب و کتاب خوانی عضو کتابخانه های عمومی اسلام آباد غرب شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  بمناسبت روز کتاب و کتاب خوانی به همت مشاور فرماندار در امور بانوان صبح امروز بانوان شاغل در ادارات شهرستان در محل کتابخانه ولایت اسلام آبادغرب حاضر و عضو کتابخانه عمومی شهرستان شدند.

 

این مراسم بصورت نمادین و با حضور فرماندار ،معاونین برنامه ریزی و سیاسی اجتماعی فرمانداری،مدیر اداره ارشاد و جمعی از بانوان شاغل ادارات و جمعی از دانش آموزان برگزار گردید.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم با بیان اینکه؛ کتاب باید همچنان یار مهربان بماند و شوق خواندن کتاب باید هچنان در ذهن ایجاد شود گفت: امروز در این شهرستان کتابخانه های عمومی در فضایی آرام و با امکانات کافی پذیرای علاقمندان هستند.

 

فرماندار شهرستان با اشاره به احداث دو کتابخانه در شهرستان از اعتبارات سفر رهبری، گفت: این موضوع آنچنان حایز اهمیت است که  مقام معظم رهبری هم برای ساخت کتابخانه دغدغه دارند و ایجاد دو کتابخانه (مرکزی و شیان) از اعتبارات سفر معظم له نشانگر این موضوع است.

 

گفتنی ست؛ امروز بمناسبت روز کتاب و کتابخوانی عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان رایگان است و همه شهروندان می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل  عضو کتابخانه های عمومی شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب