وبلاگ اسلام آبادجوان:

خواسته ی عضو شورای شهر اسلام آباد غرب از وزیر اطلاعات

کد خبر: 295826
|
12:53 - 1395/08/18
نسخه چاپی
 خواسته ی عضو شورای شهر اسلام آباد غرب از وزیر اطلاعات
ظهرابی از اعضای شورای شهر خواسته ای از نماینده رییس جمهور در خصوص ایجاد یک موزه ی دفاع مقدس در اسلام آبادغرب مطرح نمودند که گویا جناب علوی نیز قول پیگیری این طرح را داده اند.



 : در جریان سفر جناب روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی به  استان کرمانشاه و پس از حضور نماینده ی ایشان یعنی جناب آقای علوی وزیر محترم اطلاعات در اسلام آباد غرب ، در جریان سفر ایشان ، جناب آقای ظهرابی از اعضای محترم شورای شهر خواسته ای را  به ایشان در خصوص ایجاد یک موزه ی دفاع مقدس در حد فاصل ترمینال اصلی شهر که محل تلاقی و یک شاهراه اصلی به حساب می آید ، مطرح نمودند که گویا جناب علوی نیز قول پیگیری این طرح را داده اند .  


جناب آقای ظهرابی از اعضای با اخلاق شورای شهر اسلام آباد غرب در گفتگویی که با پایگاه خبری اسلام آباد جوان داشتند بیان نمودند که ایجاد یک موزه ی دفاع مقدس  در مسیر ترمینال اصلی شهر که یک شاهراه ارتباطی محسوب میشود که همراه با ساخت مسجد و ایجاد مکانی خدماتی،  رفاهی  در این نقطه ،  هم سبب اشتغالزایی برای تعداد زیادی از بیکاران  میشود و هم در معرفی اسلام آباد غرب به عنوان شهری شهیدپرور که نقشی مهم و تاثیرگزار در زمان دفاع مقدس داشته است  ، دارد. بی شک ساخت موزه ی دفاع مقدس برای شهری مثل اسلام آباد غرب که سالها درگیر جنگ بوده اکنون لازم و ضروری به حساب می آید .


جناب ظهرابی بیان نمودند که این مطالبه را در جریان سفر جناب علوی وزیر محترم اطلاعات به اسلام آباد غرب را از ایشان داشته اند و امیدوارند که این خواسته ی بحق به زودی محقق شود .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها