افشار محمدی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار / نمادی که در دل آن معنای پر باری نهفته است

کد خبر: 295795
|
16:08 - 1395/08/12
نسخه چاپی
13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار / نمادی که در دل آن معنای پر باری نهفته است
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)گفت:13 آبان تجلی روح استکبار ستیزی دانش آموزان و دانشجویان و ملت ایران بود .

به گزارشاسلام آباد خبر،   مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در مصاحبه با خبرنگار کلاس خبر اظهار کرد: 13آبان یک نماد است ،نمادی که در دل آن معنای پرباری نهفته است .نماد دو حقیقت بزرگ وبسیار حساس، اول  تجلی روح استکبار ستیزی دانش آموزان  و دانشجویان و ملت ایران بود ؛دوم طمع  ورزی آمریکایی ها  ،  وچه زیبا بنیانگذار انقلاب  اسلامی  حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام برد .        

سرهنگ دوم پاسدارافشار محمدی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران هیچ اراده ای نداشت و در واقع تحت سیطره امریکا بود وتمام اموال وثروت ایرانیان به تاراج می رفت نه پیشرفت علمی ونه پیشرفت اقتصادی داشتیم . اما به برکت انقلاب اسلامی امروز در عرصه های مختلف از جمله پیشرفت علمی ، نانو ،هسته ای ، توان نظامی و اقتدار موشکی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم . اولین مضمون  سیزده آبان عبارت است از رویارویی رژیم امریکا با نهضت اسلامی وعلت این بود که می دانستند اگر اسلام در دل مسلمانان احیا شود ودر عمل تجلی پیدا کند این منحصر به ایران نمی ماند وبه کشورهای دیگر نیزسرایت می کند ،کما اینکه این اتفاق افتاده است لذا به هر بهانه ای  متوسل می شوند که جلوی انقلاب و پیشرفت آن رابگیرند .امروز آمریکا و ایادی استکبار که در جبهه ها ی مختلف از نوجوانان  وجوانان ما سیلی خورده اند  دنبال راه های جدید برای متوقف کردن انقلاب هستند وبرنامه جدید آنها که بار ها مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هشدار داده اند ،نفوذ می باشد می خواهند از در دوستی وارد شوند ودر اراده ها وباورهای مردم ومسئولین خلل ایجاد نمایند. لذا بایستی  دانش آموزان و دانشجویان  و معلمین عزیز بصیرت بخش بوده وهمواره نسبت به نقشه های شوم وشیطانی دشمنان در راس آن امریکا آگاه باشند. با وجود همه سختی ها  ورنج ها برآیند وقایع امید آفرین است  وخرسندیم  که به خلاف نقشه وتلاش شیطان و شیطان پرستان ، وعده های قرآنی خدای متعال ونوید بزرگان انسانیت از پیامبر اعظم (ص) تا امام راحل(ره) وامام حاضر ،در حال تحقق است  ومجاهدان انقلابی جبهه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله و سلم یکی پس از دیگری  سنگر های کلیدی جهان را فتح می کنند وزمینه سازی ظهور آفتاب تابان خلقت ، منجی عالم بشریت حضرت حجت ارواحنا فداه را به قلب های با ایمان نوید می دهند .

همگام با معلمان وفرهنگیان بسیجی ودانش آموزان  که  دلهامان از جنایت آمریکا پر می باشد به برکت غیض وغضبی که از بدعهدی های آمریکای جهان خوار پیدا کرده ایم،   امسال علاوه بر تبیین مسائل برای دانش اموزان و همکاران و اولیای محترم با عزمی راسخ تر و با مشتی گره کرده تر در راهپیمایی یوم الله 13 ابان شرکت می کنیم و کوبنده تر از همیشه فریاد بر می اوریم که: ای مجسمه خیانت بدعهدی ! ای آمریکا ! مرگت باد .      (( مرگ بر آمریکا ))

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد