روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

طنین شعار مرگ برآمریکا در سراسر کشور/پرچم آمریکا در آتش خشم ملت سوخت+تصاویر

کد خبر: 295794
|
16:04 - 1395/08/13
نسخه چاپی
طنین شعار مرگ برآمریکا در سراسر کشور/پرچم آمریکا در آتش خشم ملت سوخت+تصاویر
راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همزمان در سراسرکشور باحضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همزمان در سراسر استانهای و شهرستان های مختلف کشور باحضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی برگزار شد.

*خروش ضد استکباری اینده سازان استان فارس در روز 13 ابان

حماسه سازان و آینده سازان استان فارس، امروز همچون گذشته با فریاد مرگ بر آمریکا بار دیگر کاخ استکبار را بر لرزه درآوردند و آرمان خواهی ملت ایران  را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

شیراز

فیروز اباد

 

فسا

فراشبند

اباده

پ

زرقان

کوار

مهر

خنج

جهرم

سپیدان

 

سروستان

زرین دشت

خرامه

پاسارگاد

نی ریز

لارستان

 

نور اباد

خرمبید

قیرو کارزین

 

*پرچم آمریکا در آتش خشم مردم بوشهر سوخت

مردم و دانش آموزان انقلابی استان بوشهر با حمل دست نوشته‌هایی با مضامین نفرت از آمریکا، انزجار خود را از خوی استکباری آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشته و با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر بر علیه استکبار قیام کردند.

در ادامه تصاویر همایش ضد استکباری 13 آبان در شهرستان های مختلف استان را مشاهده می کنید.

شهرستان بوشهر

همایش 13 آبان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسولین برگزار شد.



 

شهرستان کنگان

مراسم گرامیداشت روز جهانی «استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی» صبح امروز با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در کنگان برگزار شد.

مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان از ساعت8:30 صبح امروز از مقابل ورزشگاه شهید فرحی در خیابان معلم آغاز شد.

شهرستان دشتی

دانش آموزان و مردم شهر خورموج همزمان با ساسر کشور صبح امروز در مراسم یوم الله 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا جنایات استکبار جهانی را محکوم نمودند.

در پایان مراسم نیز پرچم آمریکا و اسراییل توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

شهرستان دیر

مراسم راهپیمایی 13 آبان صبح امروز در بندر دیر با حضور اقشار مختلف مردم، دانشگاهیان و دانش آموزان برگزار شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی، در مقابل گلزار شهداء گمنام شهر دیر  اجتماع کردند.

 

 

شهرستان تنگستان

 

در راهپیمایی 13 آبان در اهرم، دانش آموزان، دانشجویان وقشرهای مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان از ساعت 9:00 از میدان روح الله مجاور بیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در صحنه حضور یافتند تا با سر دادن فریاد مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست،هدیه به رهبر ماست یک بار دیگر کاخ ظلمو ستم مستکبرانرا به لرزه در آورند و حماسه ای دیگر از آرمان خواهی ملت ایران را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش در آوردند.

همچنین در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار همپای با دانش آموزان خشم و انزجار خود را از امریکای جنایتکار و حامیانش اعلام کردند.

 

شهرستان دیلم

به مناسبت روز 13 آبان و روز دانش آموز، دانش آموزان و مسئولین شهر دیلم نیز با سایر دانش اموزان سراسر کشور، در راهپیمایی باشکوهی این روز را گرامی داشتند.

این مراسم در دیلم راس ساعت 10 از روبروی سپاه دیلم تا مصلی نماز جمعه برگزار شد و دانش آموزان با شعار دادن " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل " ، یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

شهرستان دشتستان

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور برادر شهید فهمیده و جمعی از مسئولان و همچنین دانش آموزان بسیجی برازجانی صبح امروز در برازجان برگزار شد.

شهرستان گناوه

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان و همچنین دانش آموزان بسیجی گناوه صبح امروز برگزار شد.

 

شهرستان جم

مردم همیشه در صحنه و دلاور شهر جم صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در معابر از پیش تعیین شده فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

مردم و دانش آموزان ولایتمدار و انقلابی شهر جم با حمل دست نوشته‌هایی با مضامین نفرت از آمریکا، انزجار خود را از خوی استکباری آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشته و با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر بر علیه استکبار قیام کردند.

نظیر چنین راهپیمایی پرشور و باشکوهی در شهرهای ریز و انارستان شهرستان جم نیز برگزار شده است.










 

فریاد خشم و انزجار مردم چهارمحال و بختیاری بر سر استکبار جهانی

 

مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 13 آبان که همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و باحضور باشکوه دانش آموزان، دانشجویان و مردم این استان برگزار شد، فریاد خشم و انزجار خود را بر سر استکبار جهانی فرود آوردند.

 

حاضران در این راهپیمایی با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

 
راهپیمایی 13 آبان در شهرکرد به روایت تصویر
 
 

 

 
حماسه مردم شهرستان بن در روز 13 آبان
 
 
 
راهپیمایی 13 آبان در اردل
 
 
 

 
 
 
 
شعار "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل"در سامان طنین انداز شد
 
 

 
 
 
راهپیمایی 13 آبان در لردگان
 
 
 

 

 

فریادهای انقلابی کیاری ها بر سر آمریکا در روز استکبار ستیزی
 

















ا

 

حضور بانوان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 13 آبان به روایت تصویر
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد