ویدیو کلیپ؛

تناقض های عجیب یک استاندار در گفتار و رفتار/ وقتی رازانی از رسانه ای که برایش آرزوی مصونیت داشت شکایت می کند!

کد خبر: 295749
|
12:43 - 1395/08/06
نسخه چاپی
تناقض های عجیب یک استاندار در گفتار و رفتار/ وقتی رازانی از رسانه ای که برایش آرزوی مصونیت داشت شکایت می کند!
تناقض های گفتاری و رفتاری استاندار کرمانشاه طی مدت مسئولیتش در این استان همواره خبر ساز بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،تناقض های گفتاری و رفتاری استاندار کرمانشاه طی مدت مسئولیتش در این استان همواره خبر ساز بوده است.

 

سخنان جالب او در خصوص اینکه هرشب برای جوانان بیکار کرمانشاه اشک می ریزد با اظهارات یک دختر نابینا درباره بی احترامی رازانی به او خبر ساز شد. (اینجا ببینید)

 

از سوی دیگر استاندار کرمانشاه به خاطر جمله معروفش در روز خبرنگار و اینکه اهل بستن دهان منتقدین نیست و شکایت در محاکم قضایی را نمی پسندد همواره مورد سوال بوده است.

 

رازانی در روز خبرنگار و در جمع اهالی رسانه و در پاسخ به انتقادات مسئول شورای سیاست گذاری شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره برخورد حذفی تیم رسانه ای رئس جمهور با خبرنگاران در جریان سفر هیات دولت به کرمانشاه گفت: آرزوی ما این است همین مصونیتی که مرصادنیوز، خبرگزاری مهر، کیهان و مسلم خان معین دارد این آقای چشمه گچی (مدیرمسئول هفته نامه غرب) هم از آن برخوردار بود.

 

جالب اینجاست که همین استاندار کرمانشاه حدودا سه ماه بعد شخصا از مدیر مسئول هفته نامه غرب که برایش مصونیت آهنین آرزو می کرد... شکایت کرد!!

 

جالب تر اینکه همان روزی که استاندار کرمانشاه از مصونیت مرصادنیوز و مدیرمسئولش حرف میزد، شکایت متصدی امور حقوقی استانداری کرمانشاه با سه وکیل! از مرصادنیوز در جریان بود...

 

ویدیوی زیر مصاحبه مدیر مسئول هفته نامه غرب با مرصاد، اظهارات استاندار کرمانشاه در روز خبرنگار و بخشی از تناقضات گفتاری و رفتاری وی را به تصویر کشیده است:

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد