سخنگوی ناجا :

قرارگاه‌های اربعین در تمام سازمان‌ها تشکیل شده است/ هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم/ اشراف کامل نیروهای نظامی و انتظامی از سرحدات مرزی تا دل پایتخت

کد خبر: 295655
|
14:48 - 1395/07/17
نسخه چاپی
قرارگاه‌های اربعین در تمام سازمان‌ها تشکیل شده است/ هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم/ اشراف کامل نیروهای نظامی و انتظامی از سرحدات مرزی تا دل پایتخت
سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر توصیه داعش به نیروهای خود برای زیر گرفتن دسته‌های عزاداری گفت: این موضوعات شایعه است و با اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی در سطح کشور از سرحدات مرزی تا دل پایتخت هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص شایعات مطرح شده در مورد تهدیدات داعش گفت: این موضوعات شایعه است و با اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی در سطح کشور از سرحدات مرزی تا دل پایتخت هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

 

وی افزود: امروز امنیت دولت محور و پلیس محور نیست بلکه مردم محور است و همه باید خود را در اعتلای امنیت سهیم بدانند؛ نظارت و مراقبت خود مردم در ایام ماه محرم بهترین وسیله برای مقابله و پیشگیری از حوادث امنیتی است.

 

سخنگوی ناجا در خصوص مسائل مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مسموم بودن غذا‌های نذری گفت: توصیه‌های امنیتی در این زمینه پیش از این به هیئت‌ها اعلام شده؛ ضمن اینکه هیئت‌های مذهبی مورد اطمینان همه مردم و معتبر هستند و هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداریم.

 

سردار منتظرالمهدی در خصوص طرح ناجا برای حفاظت از مرزها و برقراری امنیت زائران اربعین گفت: قرارگاه‌های اربعین در تمام سازمان‌ها تشکیل شده و ما مسائلی را که مربوط به حوزه‌ی امنیت است را با دقت بیشتری بررسی و رصد می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان کشور ما همواره به دنبال وارد کردن ضرباتی به ایران هستند ادامه داد: ناجا با استفاده از تمام شیوه‌ها و روش‌های امنیتی و اطلاعاتی سعی در برقراری امنیت در مرزها دارد و تمام تلاش خود را برای حفاظت از مرزها و زائران انجام می‌دهد.

 

سخنگوی ناجا اظهار داشت: هم اکنون حال مرزها خوب است و هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور نداریم.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد