آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب/

امام جمعه اسلام آبادغرب: خواهران در حوزه های علمیه اسلام شناسی را می آموزند/ فرماندار شهرستان: ثمره دینداری اخلاق اسلامی است

کد خبر: 295541
|
11:08 - 1395/06/29
نسخه چاپی
امام جمعه اسلام آبادغرب: خواهران در حوزه های علمیه اسلام شناسی را می آموزند/ فرماندار شهرستان: ثمره دینداری اخلاق اسلامی است
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سال جدید تحصیلی حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب آغاز شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان  سال جدید تحصیلی حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب آغاز شد.

 

در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی حوزه علمیه خواهران افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب  در سخنانی با تبریک در پیش بودن  عید غدیر خم، در سخنانی بیان داشت:  ترویج مبانی فقه شیعه شهادت را برای پرچم داران عرصه تشیع بهمراه داشت  و شهادت ائمه اطهار (ع)  برای دفاع از حق و مظلومان نماد اثبات این موضوع است و امروز می بینیم  تاریخ در برابر حضرت علی (ع) سر تعظیم فرود می آورد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب افزود: اگر علی (ع) نبود تاریخ دالان تاریکی بود که جنایتکاران و خونخواران در آن در حال تاخت و تاز بودند و هیچ کسی در مقابلشان قد علم نمی کرد، اما امروز می بینیم در جای جای دنیا دفاع از اسلام و تشیع  وجود دارد و هر روز مخالفان اسلام در مقابل مسلمین شکست می خورند و ذلت را نمی پذیرند.

 

کریمی در پایان سخنان خود گفت شما خواهران طلبه بدانید ثمره دینداری اخلاق اسلامی است و باید خروجی تلاش شما ثمره اش تقلیل گناهان در جامعه باشد و این راهی که شما انتخاب کرده اید راه بزرگ و ارزشمندی است و امیدوارم در تحصیل علوم دینی همواره موفق و پیروز باشید.

 

دراین مراسم  حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه خواهران سهم بسیار بزرگی در مبارزات مردمی علیه نظام های پادشاهی با محوریت اسلام در کشور داشته اند  گفت امروز خواهران در حوزه های علمیه اسلام شناسی را می آموزند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها