فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری 3 شرور سابقه دار در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295511
|
13:14 - 1395/06/20
نسخه چاپی
دستگیری 3 شرور سابقه دار در  اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سه نفر ارازل و اوباش و شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: پس ازرصد و انجام تحقیقات پلیسی، شناسایی و دستگیری سه شرور سابقه دار به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ، پلیس شهرستان  این 3 برادر شرور که دارای سوابق متعدد کیفری من جمله سرقت، آدم ربایی، مواد مخدر و نزاع دسته جمعی بودند، را  تحت تعقیب قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: درعملیات دستگیری این سه شرور با چاقو و قمه اقدام به قدرت نمایی و مقابله در برابر  پلیس نمودند که ماموران  با رعایت به کارگیری قانون سلاح اقدام به شليک به  سمت افراد شرورنمودند که 2 نفر از ایشان از ناحیه پا مجروح و شخص سوم نیزدستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

 

وی افزود: دو متهم مجروح  تحت نظر جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده که پس از مداوا جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل می شوند.

 

سرهنگ سرتیپ نیا  تأکید کرد: شهر شهیدان مرصاد به هیچ وجه جولانگاه ارازل و اوباش نخواهد بود و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد