امام جمعه کرمانشاه:

اراده ملت ایران به جهان ثابت شده است/لزوم افزایش توان دفاعی نظام

کد خبر: 295477
|
16:17 - 1395/06/12
نسخه چاپی
اراده ملت ایران به جهان ثابت شده است/لزوم افزایش توان دفاعی نظام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اراده ملت ایران در ایستادگی مقابل دشمنان به جهانیان ثابت شده و نیروهای مسلح باید برای افزایش اقتدار نظام بر توان خود بیفزایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در کرمانشاه نیروهای مسلح را لازمه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نباید به یاوه‌گویی‌های دشمنان توجه کنیم و با همه توان بر اقتدار نظام بیفزاییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی بیان کرد: باید مقابل دشمنان و ستمگران با همه توان بایستیم و برای استقامت و پایداری بر اقتدار و قدرت خود بیفزاییم.

 

آیت‌الله علما با تاکید بر تلاش برای اقتدار روزافزون نظام گفت: باید در همه ابعاد قدرت و توان خود را افزایش دهیم تا بتوانیم پاسخ کینه‌توزی و دشمنی ستمگران و ظالمان را بدهیم و در این راستا افزایش اقتدار نظامی نیروهای مسلح مورد تاکید است.

 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم افزایش توان نظامی و دفاعی در کشور گفت: در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر حفظ اقتدار و مقاومت و ایستادگی مقابل دشمنان شده و لذا باید توان خود را افزایش دهیم.

 

آیت‌الله علما به ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر مستکبران جهان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: ملت ایران اراده پولادین خود را در دوران دفاع مقدس به همه جهان نشان دادند.

 

امام جمعه کرمانشاه همچنین بیان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که حتی یک کشتی بدون اجازه نیروی دریایی ما حق عبور از خلیج فارس و تنگه هرمز را ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون فداکاری و ایثار شهدا و وجود پربرکت مقام معظم رهبری دانست و افزود: بصیرت ملت بزرگ ایران همواره سبب اقتدار نظام در جهان بوده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها