فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار و خشن اسلام آبادغرب

کد خبر: 295453
|
11:04 - 1395/06/09
نسخه چاپی
دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار و خشن اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش سابقه‎دار وخشن در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب  ضمن اعلام سرکوب تیم های اراذل و اوباش از  دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش خشن در سطح شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: با تلاش همکاران، شرارت و زورگیری سه تن  از  اراذل و اوباش خشن درسطح  شهرستان اسلام آبادغرب رصد گردید که با اعمال مجرمانه نظیر زورگیری و اغفال جوانان اقدام به تهیه فیلم و عکس می نمودند و پس ازآن با تهدید اقدام به اخاذی از ایشان می کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد، طی هماهنگی با مقام قضایی با یک سری اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی ، خلافکاران به دام پلیس اسلام آبادغرب افتادند که پرونده این اشخاص جهت تحقیق و بررسی  در دست پلیس آگاهی شهرستان می باشد.

 

وی با بیان اینکه؛ پلیس با همکاری دستگاه قضایی  برخورد قاطعانه‌ای با اراذل و اوباش انجام می دهد،  تصریح کرد: رویکرد پلیس،  پیشگیری انتظامی  و ارتقای سطح احساس امنیت و آرامش مردم  و شهروندان می باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان  با اشاره به اینکه چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی  با تلاش فرماندهی و عوامل انتظامی در سطح شهرستان اجرایی شده است، از نتایج قابل قبول این طرح سخن به میان آورد و بر اجرای مستمر و بدون وقفه این گونه طرح‎ها به منظور حفظ امنیت پایدار در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

پایگاه خبری تحلیلیاسلام آباد خبر،از تلاش شبانه روزی فرماندهی و عوامل اجرایی پلیس شهرستان ، سربازان گمنام  و دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با هنجار شکنان تقدیر می نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها