با حضور مسئولین و جمعی از آزادگان شهرستان/

مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295389
|
11:43 - 1395/05/26
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین و جمعی از آزادگان شهرستان مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز در تالار فرهنگی غدیر شهر اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز در سالروز ورود آزادگان سرافراز  به میهن اسلامی با حضور مسئولین و جمعی از آزادگان شهرستان مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان  در تالار فرهنگی غدیر شهر اسلام آبادغرب برگزار شد.


رضا بختیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام آباد غرب در این مراسم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری ؛ که مملکت امروز به شما نیاز دارد، و این که انقلاب را تنها نگذارید، گفت: چشم امید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آزادگان و جانبازان و خانواده معظم شهداست.

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب نیز در مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: تحمل کردن رنج شکنجه های اسارت آزادگان بر هفتاد سال عبادت شرافت دارد و تحمل و رنج اگر در راه خدا باشد نور علی نور است.

 

وی افزود: ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاد همانطورکه پیامبر(ص) در مقابل استکبار حجازی به سرکردگی ابوسفیان ایستاد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد