شنیده ها حاکی از این است:

پیشنهاد حامیان فتنه و مفسدان مالی برای مدیریت در اسلام آبادغرب/ پشت پرده انتصابات جدید شهرستان

کد خبر: 295341
|
12:47 - 1395/05/18
نسخه چاپی
پیشنهاد حامیان فتنه و مفسدان مالی  برای مدیریت در اسلام آبادغرب/ پشت پرده انتصابات جدید شهرستان
اسلام آبادخبر: برخی شنیده ها حکایت از این دارد که برخی از افراد پیشنهاد شده برای مدیریت در شهرستان اسلام آبادغرب از حامیان جریان فتنه 88 می باشند که در اغتشاشات پایتخت نیز حضوری فعال داشته اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر،شنیده ها حکایت از این دارد که برخی از افراد پیشنهاد شده برای مدیریت در شهرستان اسلام آبادغرب از حامیان جریان فتنه 88 می باشند که در اغتشاشات پایتخت نیز حضوری فعال داشته است.
 
 
گفته می شود: این شخص رییس ستاد موسوی، رابط بنیاد باران و وابستگی به خوانین پهلوی را در کارنامه خود دارد که بخاطر تندروی های گذشته عده ای از اصلاح طلبان استان با این گزینه مخالف هستند، اما اصلاح طلبان شهرستان با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته جهت تقسیم پست های شهرستان این شخص را بهترین مهره برای دستیابی به اهداف خود می دانند و بر روی ان پافشاری دارند.
 
 
به گزارش اسلام آبادخبر،شنیده شده که یکی دیگر از افراد معرفی شده برای یکی دیگر از پست های شهرستان دارای مشکلات اخلاقی بوده و همچنین پرونده فساد مالی اثبات شده ایشان در اختیار دستگاه مربوطه است که فعلا" بنا بر مصلحت خودشان بر روی آن سرپوش  گذاشته شده است.
 
 
گفته می شود: پشت پرده این پیشنهادات و تغییر مدیریت ها؛ برخی ها  از اصلاح طلبان تندرو شهرستان هستند که علاوه بر اجرای دستورات استراتژی اصلاح طلبان کشور مبنی بر تأثیر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، سهم خواهی ویژه ای را در دستور کار قرار داده اند تا با مهره چینی نیرو های تحت سلطه خود یک مهره شاخص را به عنوان فرماندار اسلام آبادغرب به استاندار کرمانشاه تحمیل نمایند.
 
 
 

 شنیده ها حاکی از این است: که برخی از اعضای ستاد انتخاباتی نماینده شهرستان در مجلس دهم، پشت پرده با اصلاح طلبان پیشنهاده دهنده مهره های فوق الذکر رایزنی هایی داشته اند.

 

گفتنی ست؛ اسلام آبادغرب، شهرشهدای مرصاد است وخداوند این منطقه را کمینگاهی برای نابودی منافقان و فتنه انگیزان قرار داده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد