مشاور استاندار کرمانشاه:

همه نهادها برای گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد سنگ تمام بگذارند

کد خبر: 295212
|
19:24 - 1395/04/30
نسخه چاپی
همه نهادها برای گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد سنگ تمام بگذارند
مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران گفت: همه نهادها و ادارات در استان برای گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه سنگ تمام بگذارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، جعفر همتی امروز چهارشنبه در نشست برنامه‌های سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد اظهار داشت: سال ۶۷ بعد از ۲۰ تیر زمزمه‌ تحرکات عراقی‌ها به گوش رسید و از ۲۷ و ۲۸ تیر به عملیات‌ها شدت بخشید و هجمه عظیمی را در غرب و جنوب شروع کرد.

 

همتی به تحرکات منافقین در آن روزهای پایانی جنگ اشاره و بیان کرد: رجوی می خواست سه روزه تهران را بگیرد و با یک استراتژی کاملا اشتباه ۵ هزار نیروی زن و مرد را در جاده‌ای مستقیم به راه انداخت اما به لطف خداوند در چهار زبر برای همیشه طومار منافقان در هم پیچیده شد.

 

وی افزود: در عملیات مرصاد از ۵ هزار نیروی منافقان سه چهارم به درک واصل شدند و بعد از این عملیات منافقان هرگز پشت خمیده خود را راست نکردند و هم اکنون تفاله‌های منافقان در پایگاه لیبرتی  مستقرند تا شاید جایی برای وابستگان خود فروخته پیدا شود.

 

همتی خطاب به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات گفت: هر آنچه در توان دارید برای زنده نگهداشتن سالروز عملیات مرصاد به کار گیرید و رشادت‌های ارتش، سپاه، هوانیروز، عشایر، نیروی انتظامی و... که در عملیات مرصاد سنگ تمام گذاشتند برجسته شود.

 

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و سپاه برنامه‌هایی را برای گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در نظر گرفته‌اند و باید سعی شود مردم در این مراسم‌های مشارکت کنند چراکه عملیات مرصاد متعلق به همه مردم است.

 

همتی همچنین بیان کرد: تقاضا کرده بودیم تا در روز ملی کرمانشاه مردم ما با مقام معظم رهبری دیداری داشته باشند و إن شاءالله موافقت شود و سال آینده این مهم تحقق یابد و در این خصوص نیز نامه‌ای با امضای فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه و استاندار نوشته شده است.

 

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران تجلیل از رزمندگان عملیات مرصاد را به عنوان یکی از برنامه‌های اثرگذار پیشنهاد داد و گفت: مراسم‌ها تحت نظر فرمانداری انجام شود.

 

این مسئول گفت: شهدا حق عظیمی به گردن همه ما دارند و هر نهادی باید خودجوش برای گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد اقدام کند.

 

همتی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری جنگ در کرمانشاه شروع شده و به پایان رسید، تصریح کرد: هر کس از مسائل طایفه‌ای و قبیله‌ای و قومیت دم بزند به مملکت خیانت کرده و باید متحد باشیم.

 

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران  تاکید کرد: ادارات و نهادها و سازمان‌ها و... برای گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه سنگ تمام بگذارند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد