فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

برچیده شدن بساط قهوه خانه ها و قلیان سراهای غیرمجاز اسلام آباد غرب

کد خبر: 295179
|
17:32 - 1395/04/24
نسخه چاپی
برچیده شدن بساط قهوه خانه ها و قلیان سراهای غیرمجاز اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه ای با حضور رسانه ها از برچیده شدن بساط قهوه خانه ها و قلیان سراهای غیرمجاز اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در جلسه ای با حضور رسانه ها از برچیده شدن بساط قهوه خانه ها و قلیان سراهای غیرمجاز اسلام آباد غرب خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار کرد: براساس گزارشات مکرر مردمی و تحقیقات انجام شده توسط نیرو انتظامی اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز قلیان سراها و استعمال مواد مخدر در برخی از این مکان ها به دست آمد.

وی افزود: نیرو انتظامی در راستای رسالت خود و چارچوب قوانین جمهوری اسلامی بعد از انجام مراحل اداری تصمیم به برچیده شدن این مکان ها در سطح شهرستان گرفت که  در این عملیات 125 عدد قلیان کشف و ضبط و 15 مکان غیرمجاز پلمپ گردید.

قطعا به دلیل درخواست های مکرر مردم از نیروانتظامی در خصوص قلیان سراها این عملیات موجب رضایت مندی مردم و نمایان کردن اقتدار نیرو انتظامی در شهرستان می شود.

گفتنی است؛ بسیاری از مردم شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام نیروی انتظامی، تقاضای برخورد با مغازه داران و فرو شندگان قلیان و تنباکوهای  قلیان را دارند و آنها را عامل اصلی ترویج این مواد سرطان زا و دشمن  سلامت مردم می دانند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد