در فرمانداری شهرستان صورت گرفت/

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب در اسلام آباد غرب / آبرسانی سیار به برخی از روستاهای شهرستان

کد خبر: 295174
|
11:13 - 1395/04/24
نسخه چاپی
برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب در اسلام آباد غرب / آبرسانی سیار به برخی از روستاهای شهرستان
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت: با هرگونه ایجاد چاه غیر مجاز برخورد شود و انسداد چاههای غیر مجاز با جدیت و توان بیشتری پیگیری شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه شورای حفاظت از منابع آب در محل سالن شهدای مرصاد فرنانداری اسلام آباد غرب برگزار شد .

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: حفظ منابع آبی باید دغدغه دستگاههای متولی باشد و برای رسیدن به این مقصود از هیچ تلاشی کوتاهی نشود.

 

افشین کریمی با بیان اینکه آب سرمایه ملی است و بهره برداری از این نعمت الهی باید با نظارت و حساسیت انجام شود گفت: آیندگان ما و نسل های آتی  نیاز به منابع آب دارند و باید ازاین سرمایه مهم و حیاتی بدرستی و به اندازه نیاز  استفاده شود و در این راستا انتظار دارم امور آب شهرستان برنامه مدون و زمانبندی شده کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت در خصوص حفظ منابع آبی تدوین کند.

 

وی افزود: باید با هرگونه ایجاد چاه غیر مجاز برخورد شود و انسداد چاههای غیر مجاز با جدیت و توان بیشتری پیگیری شود و برای چاههای مجاز نصب کنتور هوشمند در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار شهرستان گفت:  در فصول گرم سال نیاز آب شرب برخی از روستاها باسختی  فراوان و آبرسانی سیار صورت میگیرد و این موضوع نشان دهنده اهمیت بهره برداری از منابع آب است و باید با آگاهی  بموقع و نوین موضوع صرفه جویی در مصرف آب را اطلاع رسانی نماییم.

 

وی در پایان سخنان خود بیان داشت باید کشاورزان عزیز بصورت جدی بحث راه اندازی سیستم های آبیاری نوین در مزارع خود را دنبال کنند و با اینکار ضمن صرفه جویی درمصرف آب در کیفیت و کمیت تولید محصولات کشاورزی  خود موفق خواهند شد.

 

گفتنی است؛ در این جلسه اعضا نکته نظرات خود پیرامون بحث حفاظت از منابع آب را مورد بررسی قرار دادند و در این جلسه بحث مطالعه کاهش مصرف آب در فضای سبز شهری و همچنین  عدم مصرف اب شرب در خانه باغها و کارواشها مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها