نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی:

تعداد کشته های جاده های ما بیش از زمان جنگ تحمیلی است/هیئت محترم دولت در خصوص پروژه راه آهن غرب کشور تعهد عملی بدهد

کد خبر: 295141
|
17:52 - 1395/04/18
نسخه چاپی
تعداد کشته های جاده های ما بیش از زمان جنگ تحمیلی است/هیئت محترم دولت در خصوص پروژه راه آهن غرب کشور تعهد عملی بدهد
اسلام آبادخبر: دکتر فلاحت پیشه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه امروز اسلام آبادغرب گفت: صنایع سنگین در کنار ریل راه آهن در کشور قرار می گیرند و دولت باید در سفر خود به استان کرمانشاه تعهد زمانمند به مصوبات خود بدهد.

به گزارشاسلام آباد خبر،نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورا ی اسلامی ابتدا گزارشی را از عملکرد  یک ماهه خود در مجلس شورای اسلامی ارائه داد و در خصوص سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه گفت: این اولین و آخرین سفر آقای دکتر روحانی در دوره اول ریاست جمهوری  وی است  و ما مؤظف هستیم به عنوان نماینده های ملت هر امتیازی که لازم است برای این استان بگیریم وهیئت محترم دولت نباید سفر به استان کرمانشاه را با سفر به برخی استان های دیگر که از امکانات مطلوب اقتصادی برخوردار هستند  مقایسه کنند.

 

وی درادامه سخنان خود به مظلومیت های تارخی استان کرمانشاه اشاره ای داشته و گفت: مردم استان کرمانشاه در طول جنگ تحمیلی به خاطر وظیفه ملی خود ایستادند و این استان مرکز پشتیبانی غرب کشور بود ولی در طول سالهای گذشته محروم مانده است.

 

دکتر فلاحت پیشه خاطر نشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری (مدظه العالی) به استان کرمانشاه  مصوب گردید دولت زیرساخت های از بین رفته یا راکد مانده را اجرا کند و تاکید ایشان بر این بود که شاخصه های توسعه ای که در استان کرمانشاه عقب مانده به میانگین کشوری بازگردد که این مصوبات طبق قانون باید مورد اجرا قرار گیرد و تخصیص صد در صدی پیدا کند.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب بیان داشت: تعداد تلفات جاده های ما بیش از جنگ تحمیلی است و با احداث راه آهن ضمن کاهش تلفات در تصادفات امنیت شهروندان ما در سفرها هم تامین می شود و رونق اقتصادی و صنایع سنگین در کنار ریل راه آهن در کشور قرار می گیرند و دولت باید در سفر خود به استان کرمانشاه تعهد زمانمند به مصوبات خود بدهد.

 

فلاحت پیشه درخصوص موانع و مشکلات احداث پتروشیمی در اسلام آبادغرب گفت: یکی از دستگاه هایی که مانع احداث پتروشیمی در اسلام آباد می شود محیط زیست است که انشاالله در سفر ریاست محترم جمهور مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: معیار ارزیابی یک نماینده به کار و عملکرد وی در مجلس است و اینجانب در دفاع از حقوق مردم اسلام آباد کوتاهی نمی کنم و انشاالله بتوانیم در زمانی که گشایشی در وضعیت تحریم ها صورت گرفته کشور ما زیر سایه مقام معظم رهبری به صلابت خود ادامه دهد و ماهم برای شهر و استان خود خدمتی انجام دهیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد