گزارش تصویری-تشریحی/

جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295061
|
13:50 - 1395/04/03
نسخه چاپی
جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب با حضور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس، فرماندار، امام جمعه شهرستان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،در جلسه شورای اداری شهرستان که صبح امروز در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب تشکیل شد مدیران جدید ادارات صنعت معدن و تجارت، هلال احمر، کمیته امداد، راه و شهرسازی معرفی شدند.

در این جلسه حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه اسلام آبادغرب با  اشاره به لزوم فراهم نمودن زمینه های ظهور حضرت مهدی موعود (عج) به بیان روایاتی از کلام خدا و احادیث معصومین در راستای خدمت به مردم و محرومین جامعه پرداخت.

 

وی ضمن توصیه به خدمتگزاری بی وقفه مدیران به مردم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به ریشه کنی بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید داشت.

 

در ادامه این جلسه دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس در زمینه های متعددی من جمله؛ برجام، مشکلات عمرانی شهرستان و مدیریت ایستا با آرمان پویا به ایراد سخن پرداخت.

وی با تبریک ماه رمضان و قدردانی از دست اندر کاران انتخابات هفتم اسفند ماه  و سخنان کارشناسی در حوزه  راهکارهای توسعه کشور بیان داشت:  انتظارم از مدیران این است که نگاه شبه استانی به شهرستان داشته باشند و باید با نگاه توسعه ای برای ارتقا جایگاه شهرستان تلاش کنیم.

وی افزود: پروژه های مهمی همچون دانشگاه رازی به سرانجام نرسیده  و اعتبارات برخی پروژه ها همانند بیمارستان فاز 2 که باید در سال 91 تکمیل می شد به کندی تزریق می شود که این موضوعات را در سفر رئیس محترم جمهور مطرح خواهیم کرد.

دکتر فلاحت پیشه گفت:  سفرهای رئیس جمهور سابق به استان مصوبات خوبی برای شهرستان داشت که پیگیری آنها در سفر دکتر روحانی به استان  بسیار  مهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیران شهرستان بدانند در هیچ گونه جابجایی انجام شده  دخالتی نداشته ام و هر مدیری  برای شهرستان و توسعه و رونق حوزه کاری خود چشم انداز و برنامه داشته باشد کارش را ادامه خواهد داد.

فلاحت پیشه از به مدیران شهرستان به مدیران اعلام کرد:  تا برنامه ها و نیازهای حوزه کاری خود را جهت ارائه در جلسه سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه را تشریح نمایند و در اختیار وی قرار دهند.

 

در پایان جلسه فرماندار شهرستان ضمن جمع بندی موضوع جلسه با غنیمت شمردن سفر دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه به حداکثر استفاده از این فرصت به دست آمده را تأکید نمود.

افشین کریمی با بیان اینکه امروز اسلام آباد غرب دو نماینده قوی و با نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارد بیان داشت: در نظام سیاسی ما اهرم چانه زنی در جذب اعتبارات  بسیار حائز اهمیت است  و برای اینکه بتوانیم به توسعه متوازن در سطح کشور برسیم باید از نفوذ شخصیت های باتجربه همچون دکتر فلاحت پیشه و آیت الله نریمانی استفاده کنیم.

 وی افزود:  انتخابات مجلس  تمام شد و رقابتهای دیروز باید امروز به رفاقت تبدیل شود و همه صاحب نظران و افراد تحصیل کرده شهرستان در سایر نقاط کشور  با انسجام  کمک کنند زمینه ورود سرمایه گذاران به شهرستان فراهم شود و هر کس در هر جایگاهی بدور از هرگونه حاشیه برای  ارتقای شهرستان تلاش کند.

کریمی در ادامه با اعلام اینکه 90 درصد از پروژه های سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان انجام شده گفت: مدیران تاچند روز اینده  نیازهای حوزه کاری خود را برای ارائه خدمت مطلوب تر به مردم عزیز در اختیار فرمانداری قرار دهند که انشاالله در سفر ریاست محترم جمهور که فرصت مناسبی برای شهرستان خواهد بود  این موضوعات را مطرح کنیم.

دکتر کریمی در پایان سخنان خود اعلام کرد با وجود اقلیتهای مختلف مذهبی در شهرستان خوشبختانه انتخابات در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شد و به همت همه عزیزان در شورای تامین بحمدالله در بحث جرائم سال گذشته این شهرستان 23 درصد از کاهش جرائم برخوردار بوده است.

 

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، به نمایندگی از ادارات شهرستان که در اعزام کاروان زیارتی مرقد امام(ره) همکاری داشته اند، با اهداء لوح تقدیر از فرماندار شهرستان تقدیر بعمل آورد.

شایان ذکر است؛ دکتر بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، همایون نوری شهردار اسلام آبادغرب و حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب 3 تن از مدیرانی بودند که هر کدام مشکلات حوزه کاری خود را تشریح نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب