نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب:

کرمانشاه سزاوار رتبه اول بیکاری در دولت روحانی نبود/ نباید در اولویت آخر سفرهای استانی دولت قرار می گرفتیم/ عملکرد کارگزاران دولت مصوبات سفر رهبری را تعطیل کرده است+ صوت

کد خبر: 294997
|
15:21 - 1395/03/25
نسخه چاپی
کرمانشاه سزاوار رتبه اول بیکاری در دولت روحانی نبود/ نباید در اولویت آخر سفرهای استانی دولت قرار می گرفتیم/ عملکرد کارگزاران دولت مصوبات سفر رهبری را تعطیل کرده است+ صوت
نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در صحن مجلس با اشاره به مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه عملکرد کارگزاران دولت روحانی را عامل تعطیلی بسیاری از این مصوبات دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرهاد تجری نماینده مردم شهرستان های گیلان غرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب در نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور از وضعیت بحرانی بیکاری در استان کرمانشاه انتقاد کرد.

 

وی گفت: مردمی که به دولت روحانی رای داده اند سزاور رتبه اول بیکاری طی سه سال گذشته نبودند و شایسته نبود که آخرین سفر استانی دولت یازدهم به این استان باشد.

 

تجری ادامه داد: گرچه با تاخیر ولی مردم کرمانشاه چشم به راه اقدام عملی در حوزه محرومیت زدایی توسط دولت هستند.

 

نماینده مردم شهرستاتهای قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلان غرب همچنین با اشاره به مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه عملکرد کارگزاران دولت روحانی را عامل تعطیلی بسیاری از این مصوبات دانست.

 

وی تصریح کرد: پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی که باید در سال 92 به اتمام می رسید امروز تعطیل است و علی رغم همه مبادلات سنگین این محور، سازمان برنامه و بودجه اولویت این حوزه را نادیده گرفته و اعتبارات خود را به سمت راه آهن تهران شمال سوق می دهد.

 

وی همچنین خواستار بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات شد.

 

فایل صوتی سخنان کامل فرهاد تجری در ادامه آمده است.

 
لینک فایل ضمیمه: 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها