دکتر فلاحت پیشه: تاکید رهبری بر راس امور بودن مجلس و قانونمندی تصمیمات نمایندگان ملت

کد خبر: 294952
|
10:57 - 1395/03/17
نسخه چاپی
دکتر فلاحت پیشه: تاکید رهبری بر راس امور بودن مجلس و قانونمندی تصمیمات نمایندگان ملت
اسلام آباد خبر: نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس گفت: اصلی ترین تاکید رهبری در مورد اقدامات مجلس دهم بر قانونمند بودن تصمیمات بود. این رهنمود به منزله این است که قانون گذاری باید با دقت و حساسیت صورت گیرد تا تسهیل شرایط کشور را ایجاد کند.

به گزارشاسلام آباد خبرنماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس گفت: اصلی ترین تاکید رهبری در مورد اقدامات مجلس دهم بر قانونمند بودن تصمیمات بود. این رهنمود به منزله این است که قانون گذاری باید با دقت و حساسیت صورت گیرد تا تسهیل شرایط کشور را ایجاد کند.



دکتر حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن راهبردی خواندن رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی گفت: سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری با نمایندگان ملت راهبردی و جامع بود.



نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید داشتند که مجلس شورای اسلامی در همه مسائل باید در راس امور باشد. نمایندگان ملت باید با توجه به حساسیت های مسائل مختلف با دقت به موضوعات مختلف ورود کنند.


وی تصریح کرد: در کلام مقام معظم رهبری با تکیه بر سابقه تاریخی و نگاه امام خمینی(ره) جامعیت اقدامات مجلس شورای اسلامی برجسته بود. رهنمودهای معظم له این امیدواری را ایجاد می کند که مجلس دهم شروعی عزتمند و قدرتمند خواهد داشت.

 



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد