فرماندار اسلام آباد غرب:

جوانان پایه های استوار انقلاب و ادامه دهندگان راه شهدا هستند

کد خبر: 294797
|
08:38 - 1395/02/19
نسخه چاپی
جوانان پایه های استوار انقلاب و ادامه دهندگان راه  شهدا هستند
اسلام آباد خبر: فرماندار اسلام آباد غرب در آستانه هفته جوان گفت: اینکه می بینیم یک جوان با ریزبینی و احساس مسئولیت مشکلات شهرستان را به مدیران گوشزد می کند و به ارائه راهکار می پردازد خوشحالیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در آستانه هفته جوان گفت: مدیران شهرستان درحوزه های کاری خود برای نشاط ،ایجاد انگیزه و ارتقا جوانان مستعد باید برنامه داشته باشندبا حضور فرماندار اسلام آباد غرب  برگزار شد.

 

افشین کریمی در پایانجلسه برنامه ریزی هفته جواندر سخنانی بیان داشت: هرجایی که جوانان را میبینم احساس افتخار میکنم و معتقدم این جوانان پایه های استوار انقلاب و ادامه دهندگان راه  شهدا هستند.

 

وی افزود: جوانان عزیز این شهرستان در همه مناسبتهای ملی و مذهبی با تفکر دینی حضور پیدا می کنند و خوشبختانه در حوزه های مختلف صاحب نظر و برای مجموعه مدیریتی شهرستان همفکر هستند و اینکه می بینیم یک جوان با ریزبینی و احساس مسئولیت بعنوان یک خبرنگار و یا فعال رسانه ای و... مشکلات شهرستان را به مدیران گوشزد می کند و به ارائه راهکار می پردازد خوشحالیم.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: آنگونه که باید برای این نسل ارزشمند و شایسته نتوانسته ایم  ارائه خدمت کنیم ومعتقدم باید روحیه نشاط ،شادابی در جوانان افزایش یابد و در جلسه ای که بمناسبت هفته جوان برگزار شد به همه مدیران تاکید داشته ام باید در حوزه کار خود بدنبال نوآوری و بهره مندی از جوانان صاحب نظر باشند و از نظرات و راهکارهای کارشناسی جوانان استقبال کنند و انتظار دارم در هفته جوان  متنوع ترین برنامه ها برای جوانان برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جوانان اسلام آباد غرب  چه در دوران دفاع مقدس در لباس شهادت و چه امروز در حوزه های مختلف همچون ورزش، المپیادهای علمی ،مدیریتی و... برای کشور اثر گذار و مفید بوده اند .

 

کریمی پایان سخنان خود بیان داشت در جلسه برنامه ریزی روز جوان مقرر شد  مدیران حوزه فرهنگ ،ورزش،بسیج،هلال احمر،شهرداری،بهداشت و درمان،دانشگاهها،آموزش و پرورش ،تبلیغات اسلامی  باهمفکری و تعامل  برنامه های مختلف و متنوع تدوین ودر هفته جوان اجرا نمایند.

 

فرماندار اسلام اباد غرب بیان داشت: جوانان عزیز بدانند زیرساختهای ارزشمندی در گذشته و اکنون در حوزه های مختلف برای درخشش  در شهرستان ایجاد و فراهم شده است که باید از آنها استفاده کنند و حضورشان پررنگ تر شود.

 

 وی خاطر نشان کرد: بنده بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید  اعلام می کنم چه در سفر استاندار محترم  که بحث های مربوط به آینده شهرستان و بویژه اشتغال را مطرح کردیم و چه در سفرآینده ریاست محترم جمهور که  مشتاقانه برای ارائه مشکلات مردم منتظر آن هستیم  برای  همه حوزه ها بویژه جوانان عزیز  برنامه خواهیم داشت. 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها