امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه:

هدف آمریکا ضربه زدن به ایران است/ لزوم حمایت از تولید داخلی

کد خبر: 294742
|
17:26 - 1395/02/10
نسخه چاپی
هدف آمریکا ضربه زدن به ایران است/ لزوم حمایت از تولید داخلی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا از یک سو با ایران قرارداد امضا کرده و از سوی دیگر در دنیا ایران هراسی را مطرح کرده و به دنبال ضربه زدن به ایران است.

به گزارشاسلام آباد خبر به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ای همگانی است و همه ما باید در انجام این تکلیف الهی مشارکت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مردم با حضور در انتخابات نقش مهم خود در تعیین سرنوشت و آینده کشور را به نمایش می گذارند.

 

آیت الله علما در ادامه به دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: خلیج فارس برای همیشه به این نام زنده خواهد بود.

 

وی همچنین با یادآوری اینکه در هفته کار و کارگر قرار داریم، خاطر نشان کرد: این قشر زحمت کش از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات ارزنده ای را در کشور داشته و طی دفاع مقدس نیز در دفاع از کشور سینه سپر کرده و نقش بی بدیلی داشتند.

 

علما با اشاره به فرموده مقام رهبری در خصوص لزوم ثبات وضعیت کارگران در کشور، گفت: توجه به تولید داخلی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای رسیدن به خود اتکایی و بهبود کیفیت محصولات داخلی از موارد مهمی است که باید مورد توجه دولت و مردم باشد.

 

امام جمعه کرمانشاه همچنین به در پیش بودن هفته معلم مصادف با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در روز ۱۲ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: استاد مطهری یک شخصیت برجسته و عالم دینی بود که سخنانش پس از سالها در مدارس و دانشگاه ها تدریس می شود و به فرموده امام راحل (ره) همه مطالب شهید مطهری قابل تایید است.

 

علما به بیان جایگاه والای معلمی و نقش آنها در تعیین آینده کشور پرداخت و افزود: آموزگاران درس تقوا و پرهیزگاری می دهند و در تربیت آینده سازان جامعه نقشی اساسی دارند.

 

امام جمعه کرمانشاه نسخه شفا بخش پیشرفت اقتصادی را تقویت تولید داخلی دانست و گفت: مقابله با قاچاقچیان حرفه ای و تشکیلاتی از سوی مسئولان نظام باید به صورت جدی دنبال شود.

 

آیت الله علما اظهار داشت: ممنوعیت واردات کالاهای خارجی که مشابه آن در ایران است و تاکید بر استفاده از کالای داخلی از موارد مهم دیگری است که باید به صورت جدی در دستور کار قرار داشته باشد.

 

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا به فرموده امام راحل (ره) گفت: آمریکا از یک سو با ایران قرارداد امضا کرده و از سوی دیگر در دنیا ایران هراسی را مطرح کرده و به دنبال ضربه زدن به ایران است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد