درخواست‌های نماینده اسلام‌آباد غرب از رییس‌جمهور و وزرای کابینه

کد خبر: 294633
|
10:35 - 1395/01/24
نسخه چاپی
درخواست‌های نماینده اسلام‌آباد غرب از رییس‌جمهور و وزرای کابینه
نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس نهم گفت: چرا دولت اقدام موثری برای رفع معضل بیکاری انجام نمی‌دهد؟

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان در تذکر شفاهی نسبت به بیکاری جوانان به رییس جمهور تذکر داد و افزود: چرا دولت اقدام موثری برای رفع این مشکل انجام نمی‌دهد؟

نماینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به دلیل آنچه که تاخیر در کلنگ‌زنی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب خواند به زنگنه گفت: به بهانه انتخابات کلنگ‌زنی این پروژه تا امروز به تاخیر افتاده است؛ همچنین نسبت به گازرسانی به کلیه روستاهای اسلام‌آباد غرب به شما تذکر دارم.

وی خطاب به وزیر بهداشت و درمان متذکر شد: علت تاخیر در تکمیل فاز دوم بیمارستان اسلام‌آباد غرب و احداث دانشکده پیراپزشکی چیست؟ بیش از 90 درصد بیمارستان تکمیل شد بنابراین فاز دوم این طرح باید هر چه سریعتر انجام شود.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس نهم در تذکری به وزرای جهادکشاورزی و نیرو، گفت: علت تاخیر در آبگیری سد زمکان در بخش گهواره و استفاده نکردن از آب سد آزادی برای آبیاری زمین‌های بخش کشاورزی چیست؟

جلیلیان به وزیر راه و شهرسازی نسبت به تاخیر در روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی بخش گهواره به دو بخش دیگر تذکر داد.

 

نماینده کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور،‌گفت: تبدیل فرمانداری اسلام‌آباد به فرمانداری ویژه، بخشداری حمیل به شهرستان و دهستان حسن‌آباد و شیان به بخشداری را خواستارم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد