حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب

بخاطر تفکر لیبرالی برخی مسئولین امسال "سال اقدام و عمل" نامگذاری شد/ اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصاد داخلی کشور را حل می کند

کد خبر: 294565
|
14:57 - 1395/01/13
نسخه چاپی
بخاطر تفکر لیبرالی برخی مسئولین امسال "سال اقدام و عمل" نامگذاری شد/ اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصاد داخلی  کشور را حل می کند
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بعضا" روسای جمهوری که لیبرالی فکر می کنند و تفکر اسلامی ندارند و به فکر فقرا و ضعفا نیستند و به همین خاطر است که امام خامنه ای امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه امروز اسلام آبادغرب با بیان اینکه  مسئولین باید برای حفظ انقلاب تلاش نمایند، اظهار کرد: برای به ثمر نشستن انقلاب زحمات زیادی کشیده شده، خون های زیادی ریخته شده، شهدای زیادی تقدیم شده، جانبازان ، آزادگان و خانواده های جانبازان وخانواده دلسوخته شهدا هنوز هم دارند رنج می برند.

 

وی افزود: همه این جانفشانی ها برای مبارزه با ظلم بود و برای ادامه دادن راه اینها مبارزه با استکبار برای به زانو در آوردن استکبار و نابودی اسرائیل ادامه دارد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: نکته ای که ما ازتعالیم اولیه انقلاب و فرمایشات رهبر معظم انقلاب فهمیده ایم، دو وظیفه برعهده جمهوری اسلامی بود که باید انجام می شد؛ اول، مبارزه با ظلم و بی عدالتی در همه جهان و دوم، رسیدگی به معیشت مردم در داخل کشور.

 

وی افزود: مبارزه با ظلم و بی عدالتی در همه جهان، از آنجایی که به سپاه پاسداران و سپاه قدس یعنی نیروهای دلسوز انقلاب محول شد تا حد خیلی زیادی موفق عمل کرده به طوری که انقلاب را تا مرزهای اسرائیل و قلب اروپا، آفریقا و آمریکا پیش برده و مبارزه با ظلم و بی عدالتی محکم ادامه دارد چون بچه های انقلابی آن را انجام می دهند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب بیان کرد: برای رسیدگی به معیشت مردم در داخل کشور، تلاش هایی انجام شده اما ثمره اش خوب نبوده، فقر و بیکاری ریشه کن نشده بلکه بیشتر و بدتر هم شده ، ظاهرا" این بخش کار که بر عهده دولت ها بوده خوب انجام نشده است.

 

وی افزود: دولت ها چون به فکر مسائل سیاسی و به فکر رای آوردن خودشان بودند و بعضا" روسای جمهوری که لیبرالی فکر می کنند و تفکر اسلامی ندارند و به فکر فقرا و ضعفا نیستند و به همین خاطر است که امام خامنه ای امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کردند تا ببینیم اقدام و عملی صورت می گیرد یا باز هم در حد شعار می ماند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: فارغ از چپ و راست بعضی از دولت ها خوب عمل کردند و برخی دولت های ما خیلی غرق مسائل سیاسی، درگیری ها و جناح بازی ها شدند و بعضا" وکلای مجلس هم سیاسی و جناحی عمل کردند و دلسوزانه کار نکردند.

وی افزود: آمریکا تصمیم گرفت بود با تنظیم تحریم ها و اعمال فشار های اقتصادی سنگین بر مردم، خود مردم از داخل کشور بر علیه جمهوری اسلامی قیام کنند و دشمن تحریم های شدیدی را بر ملت ایران تحمیل کرد ولی آنچه برای استکبار جالب بود این بود که هرچه تحریم ها شدیدتر می شد، حضور مردم در راهپیمایی و مناسبت های انقلاب و شعار مرگ بر آمریکا پررنگ تر می شد.

 

وی اضافه نمود: حتی بعضی وقت ها دولت توصیه می کرد که پرچم آمریکا را آتش نزنید اما مردم جری تر از قبل این کار را انجام می دادند یعنی کینه ای که از آمریکا بر دل ملت ایران است به هیچ عنوان کهنه نمی شود و حمایت مردم از جمهوری اسلامی تمامی ندارد.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: مردم ترجیح می دهند مقاومت را ادامه بدهند تا حل مشکلات اقتصادی در زیر سایه اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد.

 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصاد داخلی  کشورما را حل می کند و همه کارشناس ها تشخیص شان این است که همه مشکلات اقتصادی جهان به واسطه اقتصاد اسلامی حل می شود، چون سال ها قبل اقتصاد سوسیالیستی شکست خورده و اقتصاد امپریالیستی نظام سرمایه داری آمریکا  با شکست مواجه شده و امروز آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست.

 

محمدی پور گفت: در آینده همه کشور ها  به اقتصاد اسلامی متوسل می شوند که آغازش اقتصاد مقاومتی درداخل کشور ایران است که باید توسط نیروهای ارزشی انجام شود و از دولت هم می خواهیم که به اقدام و عمل روی بیاورد و دست از شعار بردارد.

 

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه سیزده به در و قتل عام ایرانیان در این روز توسط یهودیان و خواص طبیعت برای فطرت انسان اشاره کرد و از نماز گزارانی که نمازجمعه را در اولویت قرار دادند تشکر کرد و گفت: انشاءالله بعد از نمازجمعه به طبیعت بروید چون طبیعت اصل انسان است و انسان ها بخاطر اشتباه فاصله گرفتن از طبیعت به مشکلات روحی و روانی دچار شده اند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد