مسلم معین؛

انقلابی گری "فزرتی"

کد خبر: 294559
|
13:57 - 1395/01/12
نسخه چاپی
انقلابی گری "فزرتی"
بیست روز مانده به انتخابات سر و کله شان پیدا می شود و بیست ساعت بعد از انتخابات هم دیگر خبری از آنها نیست...

به گزارشاسلام آباد خبر، مسلم معین در صفحه اینستاگرام نوشت: بیست روز مانده به انتخابات سر و کله شان پیدا می شود و  بیست ساعت بعد از انتخابات هم دیگر خبری از آنها نیست...

 

انقلابی هایی را می گویم که اگر انقلابی گریشان "فزرتی" نبود امروز اصلا لازم نبود خود حضرت آقا "در برابر جریان غیر انقلابی داخل نظام" "سخت و خشن" بایستند و خودشان سال را با "اقدام و عمل" آغاز کنند.

 

اگر برخی انقلابی ها از هراس اینکه چهار نفر و نصفی گرداننده سایت و وبلاگ وابسته به "جریان غیرانقلابی داخل" آنها را با واژه هایی مثل "تندروی" و "افراطی" تخریب نکنند به جای "تبیین مواضع انقلابی"، در روزهایی که برف نیست سرشان را زیر گل فرونمی کردند و اظهارات ضد امنیتی و ضد گفتمانی امثال هاشمی را پاسخ می دادند و تحلیل می کردند.. امروز نیازی به هشدار های حضرت آقا نبود چرا که خاصیت نفاق ترس از رسوایی است و منافقین با کمترین روشنگری عقب نشینی می کنند.

 

کم تحرکی مدعیان یا همان فزرتی بودن انقلابی گریشان هم اگر "نا آگاهی" نباشد... "خیانت" است. البته لطف خداست که مردم در "بزنگاه ها" نشان داده اند که نیازی به تبیین و تحلیل امثال این حضرات ندارند.

 

پی نوشت: یادی هم می کنیم از کسانی که در استان کرمانشاه فکر می کردند کوتاه آمدن از موضع انقلابی و در لیست های احزابی مثل کارگزاران و اصلاحات قرار گرفتن برای آنها رای می شود ولی نشد...

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب