آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

آمریکا و اذنابش بدانند ملت ایران سلطه‌ناپذیر است/امید به بیرون موجب بر زمین ماندن اقتصاد مقاومتی شد

کد خبر: 294511
|
12:05 - 1395/01/07
نسخه چاپی
آمریکا و اذنابش بدانند ملت ایران سلطه‌ناپذیر است/امید به بیرون موجب بر زمین ماندن اقتصاد مقاومتی شد
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»؛ شعار فاطمی است، گفت: حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت را وظیفه خود می‌دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت را وظیفه خود می‌دانست و شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، شعار فاطمی است.

وی همچنین گفت: شنیده‌ام برخی گفته‌اند که ما این شعار را قبول نداریم، باید بگوییم در واقع شما یک حقیقت را قبول ندارید، شعاری که ریشه در حقیقت فاطمه و روایات دارد.

خاتمی با بیان اینکه رهبری چند سال است اقتصاد مقاومتی را مطرح‌ کرده‌اند، گفت: مدتی به امید اینکه برجام گشایشی ایجاد کند، گذشت.

امام‌ جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه امید به بیرون داشتن موجب شد اقتصاد مقاومتی قدری روی زمین بماند، افزود: رهبری در انتظار اقدام هستند تا اقتصاد مقاومتی از شعار خارج شود.

وی افزود: برخی جوری وانمود میکنند که با حل شدن برجام کشور گلستان شده و آنچنان این آب‌نبات در دهان‌شان مزه کرده که برجام 2،3،4 را مطرح می‌کنند، نباید به دشمن امید داشت، دشمن، دشمن است و کینه‌توزی خود را دارد، آمریکا بداند ملت ایران سلطه‌ناپذیر است.

آیت‌الله خاتمی همچنین گفت: منافع و مصالح ملت در اقتصاد مقاومتی است، نگاه جناحی به شعار اقتصاد مقاومتی نشود، نگاه جناحی ذبح کردن این شعار است، بنگاه‌های تولیدی تعطیل شده باید احیا شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تهدیدهای کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا برای مردم ما غیرعادی نیست، مردم ما دولت آمریکا را یک دولت عهدشکن می‌دانند، تقسیم تروریست به تروریست خوب و بد از سوی غربی‌ها، نگاهی فاجعه‌آمیز است، مارهایی که غرب در آستین پرورانده، امروز به جان خودشان افتاده است.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد