پیش از ظهر امروز در اسلام آبادغرب صورت گرفت

دیدار آیت الله محمدی عراقی با امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 294450
|
17:54 - 1394/12/22
نسخه چاپی
دیدار آیت الله محمدی عراقی با امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز آیت الله محمود محمدی عراقی با امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان اسلام آبادغرب در محل دفتر امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز شنبه 22 اسفند در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیت الله محمود محمدی عراقی با  امام جمعه  و رؤسای ادارات شهرستان اسلام آبادغرب دیدار و گفتگو داشتند.

 

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان ضمن خیر مقدم به حضار در رابطه با دیدار  امام خامنه ای (مد ظله العالی) با خبرگان نکاتی را یادآوری کرد.

 

وی افزود: همه ما معتقد به ولایت فقیه هستیم، ولی فقیه باید مجتهد و فقیه باشد و در پرتو اجتهاد و فقاهت، به قانون اسلام آگاهی داشته باشد. اکر چنین فردی پیدا کردید اطاعتش واجب است. ما مردم از آنجا که نمیتوانیم  افراد خبره را تشخیص بدهیم ، شورای نگهبان تشخیص می دهد و مردم خبرگان را انتخاب میکنند و طبق فرامین اعتماد میکنند.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: امروز کشور های مختلف رهبرانشان به رهبر ما احترام می گذارند حتی رهبر روسیه هم مرید حضرت آقا شدند امروز جهان اسلام چشم و امیدشان به رهبر انقلاب است، باید خبرگان باشند که اگر خدایی نکرده رخداد غیر منتظره ای پیش آید نسبت به حل آن با تدبیر ویژه اقدام نمایند.

 

در ادامه؛ آیت الله محمدی عراقی ضمن تسلیت  شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ذکر مصیبت در سوگ ایشان به ایراد سخنانی پرداختند.

 

وی اظهار کرد: بنده اعتقادم این است افرادی که رأی نیاوردند اجرشان پیش خدا از کسانی که رأی آوردند بیشتر است چون کسانی که رأی می آورند یک موفقیت ظاهری بدست می آورند ، برای افرادی که در این راه هم تلاش کردند یک پاداشیست اما آن کسانی که این موفقیت را بدست نیاورند و برای خدا به خاطر کشور، انقلاب،  امام و  رهبری آمدن و تلاش کردند و زحمت کشیدند .در انتخاباتی به فرمایش حضرت آقا بر روی هم ، دارای سلامت، دارای امانت، دارای نجابت از سوی این گونه افراد اجرشان بیشتر است و چه بسا مضاعف باشند به آنان که رای آوردند.

 

 

آیت الله محمدی عراقی گفت: خوشبختانه انتخابات بر روی هم در سراسر کشور انتخابات بسیار خوبی بود و خدا رو شکر میکنیم که مورد رضایت و قدر شناسی از جانب مقام معظم رهبری قرار گرفت. مخصوصا در مقایسه با سال 88 و مشکلات و فتنه هایی که بوجود آمد ایشان اظهار رضایت کردند و فرمودند یکی از ثمرات و برکات این انتخابات این بود که در سراسر کشور با سلامت کامل و با امنیت کامل برگزار شد که این خود یک نعمت بزرگیت است که واقعا از کسانی که زحمت کشیدند، از مسولین انتخابات در سراسر کشور و مسئولین امنیت  کشور که ما باید قدرشناس زحمت هایشان  باشیم.

 

وی افزود: خیلی از کشور ها به هر حال نیاز دارند به ناظران بین المللی و دعوت می کنند که بیایند که در دنیا گواهی بدهند این انتخابات، انتخابات بی طرفانه ای بود . ولی جمهوری اسلامی نیازی به این نمی بیند. سناتور ها و نمایندگان مجلس آمریکا هم اعلام کنند ، ایران به ما اجازه نداد که نظارت کنیم بر انتخاباتش. این یک نقطه قوت برای جمهوری اسلامی می باشد. ما به برگزارکنندگان انتخابات نیز ایمان داریم. مردم نیز اعتماد دارند و بر مسئولین خودشان نیز باور دارند و  حق مردم را حق الناس می دانند.

 

 

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: نکته ای که امسال جدید بود این بود که مقام معظم رهبری کلمه نجابت را در کنار کلمه امانت، در کنار امنیت  و سلامت اضافه کردند و این نشان میداد که ایشان هنوز دلشان می سوزد و ناراحتی دارند نسبت به جریانی که در سال 88  پیش امد. فرمودند به بزرگانی که رأی نیاوردند به هر حال این افتخاری است برای جمهوری اسلامی .

 

وی با اشاره به اینکه  آیت الله یزدی رییس مجلس خبرگان به هر دلیلی موفق به کسب آراء لازم نمیشود گفت: ولی در روز اول افتتاحیه مجلس خبرگان،  آیت الله یزدی سخنرانی می کند ولی گله از کسی نمی کند و می گوید ما به قانون و رأی مردم احترام میگذاریم ، برای ما آراء مردم محترم است و خدا رو شکر میکند و تشکر میکند از مردم که چون یک باری را از دوش من برداشتند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها