گزارش/

پاسخ به تفرقه افکنی رسانه های معاند/امضای طومار اعلام تکریم جامعه اهل حق در اسلام آبادغرب

کد خبر: 294447
|
20:21 - 1394/12/21
نسخه چاپی
پاسخ به تفرقه افکنی رسانه های معاند/امضای طومار اعلام تکریم جامعه اهل حق در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: نگاهی به رویکرد رسانه های بیگانه و اپوزیسیون نشان می دهد که نه فقط بی بی سی و صدای آمریکا بلکه همه رسانه های معاند نظام اسلامی طی روزهای اخیر بعد از انتخابات به خط شده اند تا بتوانند به اختلافات قومی و قبیله ای و مذهبی در این منطقه دامن بزنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، دشمنان کشور ایران به دنبال آن هستند که در پی بی حرمتی برنامه ریزی شده برخی عناصر فتنه به جامعه اهل حق،  از کاه ، کوه بسازند و ذهن مردم را از حماسه اصلی انتخابات دور و به مسائل حاشیه ای مشغول سازند و حال که مجالی به دست آورده اند ،  پروژه تحلیل گری و دخالت در خارج از مرز ها به راه انداخته اند و با جوسازی های بی اساس رسانه ای  در پی ایجاد تنش  در شهرهای غربی استان کرمانشاه هستند.

 

 رسانه معاند صدای آمریکا و همدستانش تا آنجا پیش رفته اند که این اقدام را به پای نظام نوشته و از آن به عنوان فشار حکومت به اقلیت ها یاد کرده اند و این چیزی جز تلاش دشمن برای ایجاد رخنه و نفوذ در بین مردم جهت ایجاد اختلاف و دشمنی بین قومیت های مختلف ایران را ندارد .

 

جریانات معاند که طی سالهای گذشته بارها تلاش کرده اند تا  رابطه محکم مردم انقلابی و شهیدپرور اهل حق و اهل تسنن استان کرمانشاه با انقلاب اسلامی خدشه دار کرده و وحدت ملی را تحت الشعاع قرار دهند؛ کار خود را در جهت تهییج افکار عمومی برای  به حاشیه کشاندن مسئله  انتخابات در شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو با جوسازی در شبکه های اجتماعی و ماهواره   شدت بخشیده و تلاش کرده تا اوضاع منطقه را متشنج نشان دهد.

 

بر اساس این گزارش نماینده منتخب مردم اسلام آبادغرب با صدور بیانیه و اعلام رسمی از توهین کنندگان برائت جسته و خواستار پیگیری موضوع از طریق دستگاه های امنیتی و قضایی و برخورد با تخلف کنندگان شده است.

 

مردم شهید پرور شهرستان اسلام آبادغرب نیز امروز در نماز جمعه امروز در پاسخ به تفرقه افکنی معاندین ، با امضای طوماری اعلام تکریم خود را نسبت به جامعه اهل حق اعلام کردند.

 

 

گفتنی است؛ پیش از این سادات و بزرگان اهل حق به ویژه آسید نصرالدین حیدری رهبر جامعه اهل حق با صدور بیانیه ای بصیرت و وفاداری خود به نظام و انقلاب  را به دشمنان گوشزد نموده است.

 

آسیدنصرالدین حیدری رهبر جامعه اهل حق در پیامی از مردم استان کرمانشاه بخاطر حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه تقدیر و تشکر نمودند

متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب