آیت الله نریمانی:

جامعه از تعالیم قرآنی فاصله گرفته است/برنده واقعی انتخابات مردم هستند

کد خبر: 294409
|
09:35 - 1394/12/11
نسخه چاپی
جامعه از تعالیم قرآنی فاصله گرفته است/برنده واقعی انتخابات مردم هستند
منتخب مردم کرمانشاه در پنحمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: اگر به دستور اسلام عمل کنیم نباید دادگاه های ما اینقدر پرونده داشته باشد و مشکل ما اینست که از قرآن فاصله گرفته ایم در حالی که قرآن همه چیز دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت الله امان الله نریمانی منتخب مردم کرمانشاه در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بعد از ظهر در روز(دوشنبه) با حضور در مصلی مسجد جامع اسلام آباد غرب با اشاره آیات سوره نحل گفت: خداوند در این سوره مبارکه می فرماید "ای پیغمبر این مردم را به صراط مستقیم هدایت فرما" و در ادامه می فرماید ابزار این هدایت عقلانیت،موعظه حسنه و... است.

 

وی افزود: این تعلیم دین ماست که باید با منطق و استدلال با هر فردی برخورد کنیم و به هر اندازه ای از این تعالیم دور شویم یقینا ضرر می کنیم هر چند که بعضی مواقع انسان با افرادی بر می خورد که قدرت استدلال و منطق ندارند که در مواجه با این افراد باید موعظه حسنه و کلمات شیرین و دلچسب صحب کند.

 

آیت اله نریمانی بیان کرد:اسلام اجازه نداده که انسان حتی به دشمن خود توهین کند و همیشه تاریخ اینگونه بوده که انسانهای بی منطق اهل بددهنی و توهین بوده و اسلام اهل عقلانیت و منطق است و من در شهر خودم از همه مذاهب و قومیت ها خواهش می کنم که هرگز بددهنی و توهین نکنند.

 

وی گفت: اگر به دستور اسلام عمل کنیم نباید دادگاه های ما اینقدر پرونده داشته باشد و مشکل ما اینست که از قرآن فاصله گرفته ایم در حالی که قرآن همه چیز دارد.

 

آیت الله نریمانی در پایان صریح کرد: از همه مردم تشکر می کنم به اینجانب رای دادن و بنده را به عنوان منتخب خود را درمجلس خبرگان رهبری پذیرفتند و باید بگویم که برنده واقعی انتخابات مردم هستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد