بیانیه ائتلاف اصول‌گرایان:

شرکت بالای مردم در انتخابات دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی است/تشکر از حضور مردم

کد خبر: 294389
|
11:20 - 1394/12/08
نسخه چاپی
شرکت بالای مردم در انتخابات دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی است/تشکر از حضور مردم
ائتلاف بزرگ اصولگرایان با صدور بیانیه ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائتلاف اصولگرایان با صدور بیانیه ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت ارجمند ایران

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت.

شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست، حضور ملت در پای صندوق‌های رای که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتقاددارد.

ائتلاف اصولگرایان وظیفه خود می‌داند از عموم ملت بزرگوار، به ویژه همه آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته‌اند و نیز از همه مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کند.

اطمینان دارد همه مجلس دهم مجلسی مومن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد