فرماندار اسلام آباد غرب:

تخلف مستندی مشاهده نشده است/از مردم تشکر می کنم

کد خبر: 294386
|
21:09 - 1394/12/07
نسخه چاپی
تخلف مستندی مشاهده نشده است/از مردم تشکر می کنم
کریمی بیان کرد: گزارشاتی از طرف شهروندان مبنی بر تخلفات به فرمانداری ارسال شد اما با حضور عوامل اجرایی و نظارتی مورد مستندی را مشاهده نکردیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آبادغرب گفت: از ساعت 8 صبح امروز در شهرستان با حضور بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی و نیرو های حفاظتی در 120 شعبه اخذ رای شهری و روستایی کار رای گیری را شروع کرده است.

افشین کریمی افزود: عوامل اجرایی در قالب اعضای شورای تامین، کمیته امنیت انتخابات و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان و هیات های بازرسی سرکشی از شعب اخذ رای را در صبح، بعدازظهر و عصر انجام دادند.

وی بیان کرد: گزارشاتی از طرف شهروندان مبنی بر تخلفات به فرمانداری ارسال شد اما با حضور عوامل اجرایی و نظارتی مورد مستندی را مشاهده نکردیم.

فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه سعی شده که فضای انتخابات پرشور و هیجان باشد تصریح کرد: تا کنون هیچگونه مشکلی در روند انتخابات وجود ندارد و انشاالله پس از پایان رای گیری مشاهده خواهیم کرد که مردم حماسه زرینی را رقم می زنند.

کریمی تصریح کرد: بنده به عنوان فرماندار و مجری انتخابات از مردم اسلام آباد غرب که در از صبح خود را به پای صندوق های رای رساندند و به ندای رهبری لبیک گفتند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی بیان کرد: انتظار داریم تا زمان اعلام نتیجه مردم منتظر اعلام رسمی نتایج باشند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد