فرماندار اسلام آباد غرب:

152 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو می باشند/2 هزار نفر دست اندرکار انتخابات داریم

کد خبر: 294378
|
09:56 - 1394/12/06
نسخه چاپی
152 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو می باشند/2 هزار نفر دست اندرکار انتخابات داریم
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت :همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم است و در این راستا 73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی در هفتم اسفند ماه آماده اخذ رای از مردم فهیم هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی اعلام کرد: کل واجدین شرایط رای دادن در دو شهرستان دالاهو و اسلام آباد غرب 152 هزار نفر می باشند.

 

وی همچنین با بیان اینکه آمار دقیق از رای اولی ها در دست نداریم گفت: آمار نهایی کاندیدای انصرافی تا پایان روز گذشته در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو به 5 نفر رسید.

 

وی گفت :همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم است و در این راستا 73 شعبه ثابت و 47 شعبه سیار با حضور بیش از 2000 نفر عوامل اجرایی در هفتم اسفند ماه آماده اخذ رای از مردم فهیم هستند.

 

افشین کریمی تصریح کرد:  صیانت از آرا مردم که همان حق الناس است در دستور کار تمام عوامل اجرایی انتخابات است و اگر کوچکترین تخلفی از جانب برگزار کنندگان این امر مهم مشاهده شود قطعا بصورت قانونی برخورد خواهد شد.

 

همچنین فرامرز اکبری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه حدود هزار نفر رای اولی در شهرستان داریم، گفت: برای رای اولی‌های شهرستان دالاهو جشن حضور در انتخابات گرفتیم.

 

اکبری در ادامه با بیان اینکه در شهرستان دالاهو 50 شعبه سیار و ثابت اخذ رای در نظر گرفته شده است، گفت: 1500 نفر عوامل اجرایی برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان دالاهو هستند.

 

سرپرست فرمانداری دالاهو در ادامه با اشاره به مشارکت بالای مردم شهرستان دالاهو در انتخابات پیشین، گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات گذشته بالای 90 درصد بوده و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور بالای 90 درصدی مردم مومن و انقلابی این شهرستان در پای صندوق‌های رای باشیم.

 

اکبری انتخابات  را یک جشن ملی دانست و بر لزوم حضور پر شور اقشار مختلف مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود تاکید کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب نمایندگان بر اساس ملاک‌های قومی و قبیله‌ای مطلوب نیست، گفت: در نبودن احزاب و گروه‌های سیاسی، قبایل و طوایف کارکردهای احزاب را بر عهده می‌گیرند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد