عضو ائتلاف اصلاح طلبان:

صحبت از فساد کرباسچی، حرف‌های سطحی است/ رویش شهرام جزایری‌ها و بابک زنجانی‌ها، به دلیل فسادخیز بودن سیستم مالی و اداری کشور است

کد خبر: 294362
|
10:03 - 1394/12/04
نسخه چاپی
صحبت از فساد کرباسچی، حرف‌های سطحی است/ رویش شهرام جزایری‌ها و بابک زنجانی‌ها، به دلیل فسادخیز بودن سیستم مالی و اداری کشور است
کاندیدای اصلاح‌‌طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت کرباسچی در جبهه اصلاحات مطرح شده آن‌هم در شرایطی که اصلاح‌طلبان داعیه‌ی مبارزه با فساد اقتصادی را دارند گفت: ما برای مبارزه با فساد باید یک زیر بنای فکری داشته باشیم، و این حرف‌ها، حرف‌های سطحی و روبنایی است و ما اگر مجلسی قوی و مقتدر داشته باشیم زمینه‌های فساد از پیش خشکانده می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمود صادقی کاندیدای اصلاح‌‌طلب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص دخالت انگلیسی‌ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند و در طی بیش از سی سال بعد از انقلاب انتخابات‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند و به این بوق‌های بیگانه توجه نمی‌کنند.

 

وی با اشاره به تذکرات رهبری در خصوص تلاش غرب در اعمال نفوذ در انتخابات پیش‌رو افزود: به هر حال این‌ها دشمن‌ و بیگانه هستند و کار خودشان را می‌کنند و دوست هم باید کار خودش را انجام دهد و چشم‌ما نباید به دهان دشمنان این نظام باشد.

 

کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملاک ما برای انتخابات باید بر اساس مصالح انقلاب، ارزش‌های انقلاب و منافع ملی باشد.

 

صادقی با بیان اینکه جناح‌های مختلف نباید یکدیگر را متهم کنند عنوان کرد: بی‌بی‌سی یک بوق بیگانه است و مردم ما باید در مقابل بی‌بی‌سی کاری کنند تا آن‌ها متوجه شوند که دیدگاهشان نسبت به مردم ایران اشتباه است.

 

وی در پاسخ به بحث‌هایی که در خصوص فعالیت کرباسچی در جبهه اصلاحات مطرح شده آن‌هم در شرایطی که اصلاح‌طلبان داعیه‌ی مبارزه با فساد اقتصادی را دارند گفت: ما برای مبارزه با فساد باید یک زیر بنای فکری داشته باشیم، و این حرف‌ها، حرف‌های سطحی و روبنایی است و ما اگر مجلسی قوی و مقتدر داشته باشیم زمینه‌های فساد از پیش خشکانده می‌شود.

 

کاندیدای اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که دغدغه‌ی مبارزه با فساد اقتصادی دارند باید این حرف‌ها را کنار بگذارند و به فکر طرحی نو برای از بین بردن فساد اقتصادی در کشور باشند.

 

صادقی افزود: علت رویش شهرام جزایری‌ها و بابک زنجانی‌ها، به دلیل فسادخیز بودن سیستم مالی و اداری کشور است و مجلس آینده به باید به دنبال حل این مشکل مهم و اساسی باشد.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد