لیست ائتلاف شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان مساوی با:

سوپر انشقاق اصلاحات در اسلام آباد غرب

کد خبر: 294349
|
13:03 - 1394/12/01
نسخه چاپی
سوپر انشقاق اصلاحات در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: آنچه که از احوال و اوضاع اردوگاه اصلاح طلبان اسلام آبادی به گوش می رسد کماکان ندای تفرقه،انشقاق و اختلاف است اما این بار این انشقاق در حمایت از لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نمود پیدا کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آنچه که از احوال و اوضاع اردوگاه اصلاح طلبان اسلام آبادی به گوش می رسد کماکان ندای تفرقه،انشقاق و اختلاف است اما این بار این انشقاق در حمایت از لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نمود پیدا کرده است.

 


روز گذشته بود که این پایگاه خبری تحلیلی گزارشی را در مورد اختلاف بین اصلاح طلبان کرمانشاه به دلیل مهره چینی لیست ائتلاف شورای سیاست گذاری روی خروجی خود قرار داد و واکنش تند دبیر یک حزب اصلاح طلب استان را به لیست مزبور منتشر کرد اما همانطور که در متن آن گزارش اشاره شده بود واکنش انجام شده یقینا آغاز شکل گیری موج جدیدی از اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان استان کرمانشاه را با خود به همراه داشت.

 


و امروز زمزمه هایی به گوش میرسد که در بین اصلاح طلبان اسلام آبادی نیز اختلافات بر سر لیست جدی شده و گزینه تعیین شده در لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان برای اسلام آباد غرب مورد وثوق همه افراد حاضر در این جریان سیاسی نیست.

 


هر چند که اساس رای گیری انجام شده در اسلام آباد غرب خود با حرف و حدیث هایی مواجهه بوده و برخی افراد خانوادگی در این جلسه رای داده اند و حتی نام با سابقه ترین های اصولگرایان نیز در لیست کاندیداهایی که در مورد آنها را گیری انجام شده وجود داشته، اما نکته مهم تر عدم حمایت اصلاح طلبان با سابقه تر جریان اصلاحات در اسلام آباد غرب از خروجی این ائتلاف و همچنین حمایت آنها از دو کاندیدای اصولگراست که خود برگ دیگری از اختلاف اصلاح طلبان را روشن می سازد.

 


البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اصلاح طلبان اسلام آبادی حداقل در چهار دوره اخیر انتخابات مجلس به هیچ عنوان موفق به همگرایی و رفع اختلافات بین خود نشده و طی 16 سال اخیر بازنده اصلی میدان انتخابات مجلس در این شهرستان بوده اند.

 


بنابراین مبرهن است که لیست ائتلاف شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نه تنها در سطح استان بلکه در سطح شهرستان های تابعه و بخصوص در اسلام آبادغرب  نیز به دلیل شکل گیری موج جدیدی از اختلافات در بین اصلاح طلبان باعث افزایش انشقاق بین اصلاح طلبان شهرستان شده و به تعبیری می توان نتیجه این لیست را "سوپر انشقاق" اصلاحات در اسلام آباد غرب نامید که منجر به شکست دیگری برای آنها خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها